Muralla Xina de Finestres

May 29, 2021
May 2021

near Soriana, Aragón (España)

Aparquem al costat del pont de Penavera agafem una pista fins el poble de Finestres mig km abans darribar a Finestres Hi ha un sender a la dreta que porta a una font de Finestres, i deseguida arribem al poble , d'allí troben l'església i uns rentadora així com les cases mig ensorrades, anem a la ermita de sant Marcos on es pot divisar la formació rocosa natural que agafa el nom de Muralla Xina de Finestres, i el pantà de Canelles , d'allí fem recorregut per tota la muralla fent bany i anar a l'ermita de Sant Vicente , tornar fins al poble de finestres i tornar pel mateix camí fins al pont de Penavera, on tenim els cotxes aparcats.
Per arribar amb cotxe Tenim que anar direcció a Estopinan del castillo i abans d'arribar hi ha una pista de terra a lesquerra , la seguirem doncs estar bé per anar en cotxe fins al pont de Penavera, però a partir del pont millor a peu i aparcar el cotxe doncs fins finestres el camí està mal estat i millor portar un 4x4

PictographRiver Altitude 1,746 ft

PictographRiver Altitude 1,930 ft

PictographRiver Altitude 1,671 ft

PictographBridge Altitude 1,669 ft

• Photo of lindinalva
    lindinalva May 30, 2021

Una pasada Lluis gracias por compartir

• Photo of llvilanovamas
    llvilanovamas May 30, 2021

Si decideixes fer-la, espero la disfrutis tant com jo la he disfrutat, ruta asequible amb molt bonics paisatges.