Muğla İli, Ortaca İlçesi Ekincik, Çandır, Kaunos, Dalyan

Photo ofMuğla İli, Ortaca İlçesi Ekincik, Çandır, Kaunos, Dalyan Photo ofMuğla İli, Ortaca İlçesi Ekincik, Çandır, Kaunos, Dalyan Photo ofMuğla İli, Ortaca İlçesi Ekincik, Çandır, Kaunos, Dalyan

September 26, 2020
September 2020

near Ova Mevkii, Muğla (Türkiye)

Dikkat normal rota değildir. Fazladan 335 metreye çıkartır ve yaklaşık 3 km yolu uzatır. Ancak güzel manzaralar görürsünüz.

Ancak biz normal olan bu rotayı takip etmeyip geri döndük ve bisiklet yolu parkuru olduğunu gösteren tabeladan dağa doğru sağa döndük ve toprak yoldan 350 metre tırmandık.

• atalarpinar Jul 31, 2022

Merhaba. Yol asfalt mi toprak mi? Bisiklete uygun olup olmadigini merak ediyorum.

• Photo of Turgay Yeniyurt
    Turgay Yeniyurt Jul 31, 2022

Merhaba Geçen zaman nedeniyle net bir şekilde emin olamadım. Fakat fotoğraflardan hatırladığım kadarıyla yol toprak yoldu ve bisiklete uygundu. Ancak oldukça dik bir çıkış vardı. Bir yerden sonra biz patikaya geçmiştik. Ancak toprak yolun devam ettiğini de az çok hatırlıyorum. Kolay gelsin.