Photo ofMuğla İli, Fethiye İlçesi, Koruköy Mah, Karataş ile Karagedik Mah, Püren ormanları mevkileri parkuru Photo ofMuğla İli, Fethiye İlçesi, Koruköy Mah, Karataş ile Karagedik Mah, Püren ormanları mevkileri parkuru Photo ofMuğla İli, Fethiye İlçesi, Koruköy Mah, Karataş ile Karagedik Mah, Püren ormanları mevkileri parkuru

3 hours one minute
March 26, 2023
March 2023

near Gürme, Muğla (Türkiye)

1. Rota: Muğla İli, Fethiye İlçesi, Koruköy Mah, Karataş ile Karagedik Mah, Püren ormanları mevkileri parkurudur.
2. Yürüdüğüm tarih: 26.3.2023 tarihi olup güneşli bir hava söz konusuydu. Oldukça güzel bir yürüş oldu.
3. Yoldaş: Telmessos Yürüyüş Grubu https://www.facebook.com/groups/telmessos
4. Manzara: 10 üzerinden 7 civarındadır.
5. Zorluk seviyesi: Kolay bir parkurdur. Toplam kilometre ile irtifa kazanç ve kaybı kişisel özelliklere göre mutlaka değerlendirilmelidir.
6. Zorluk nedenleri: Yoktur.
7. Su: Üç yerde görülmüş ve rotada işaretlenmiştir.
8. Yiyecek: Rota üzerinde yiyecek temin edilecek bir yer yoktur.
9. Yolun niteliği: Neredeyse tamamen toprak ve kısmen orman yoludur.
10. Yol işaretleri: Yoktur.
11. Gruplara uygunluğu: Uygundur.
12. Rotanın Wikiloc adresi: https://tr.wikiloc.com/gezi-yuruyus-rotalari/mugla-ili-fethiye-ilcesi-korukoy-mah-karatas-ile-karagedik-mah-puren-ormanlari-mevkileri-parkuru-129550333 (Muğla İli, Fethiye İlçesi, Koruköy Mah, Karataş ile Karagedik Mah, Püren ormanları mevkileri parkuru)
13. Alternatif rotalar: Aynı mevkide yürüdüğüm diğer rotalarımdan bir kaçı için şu adrese bakabilirsiniz:
https://tr.wikiloc.com/gezi-yuruyus-rotalari/avci-kulubesi-gurme-gonderesi-tunel-karagedik-calis-fethiye-58743369 (Avcı Kulübesi, Gürme, Gönderesi, Tünel, Karagedik, Çalış, Fethiye)

14. Detaylar için krokiye tıklamalısınız.