Photo ofMuğla İli, Fethiye İlçesi, Karaot plajı, Ak Göl, Katrancı Koyu, Günlüklü Koyu, Yanıklar ve Aydınlık Photo ofMuğla İli, Fethiye İlçesi, Karaot plajı, Ak Göl, Katrancı Koyu, Günlüklü Koyu, Yanıklar ve Aydınlık Photo ofMuğla İli, Fethiye İlçesi, Karaot plajı, Ak Göl, Katrancı Koyu, Günlüklü Koyu, Yanıklar ve Aydınlık

February 1, 2024
February 2024

near Aydınlık, Muğla (Türkiye)

1.2.2024 tarihinde TELMESSOS YÜRÜYÜŞ GRUBU ile yaptığımız Muğla İli, Fethiye İlçesi, Karaot plajı, Ak Göl, Katrancı Koyu, Günlüklü Koyu, Yanıklar ve Aydınlık mevkilerindeki yürüyüşümüze ilişkin döngü parkurudur.

Parkura sağdan başlayıp soldan gelmek öncekilere göre daha iyi oldu. Çünkü kış ayında hep güneş gören tarafta yürümüş olduk. Keza güzel koyları önümüze alarak yürümüş olduk. Ayrıca finale yakın bir zamanda Katrancı koyunda olmakla hem güneşli sıcak bir havada denize girme imkanı yakaladık hem de gün batımı yapma imkanı yakalamış olduk.

Herkese ve gruplara tavsiye ederim oldukça güzel manzaralı bir parkur.

Arkadaki son yaklaşık 200 metrelik tırmanışta tepenin solundaki patikadan (fotoğraftaki arkadaşların geldiği yerden) yürümek daha iyi olabilir.