MÜFLİZDERE BAŞLANGIÇ KOCAELİ 09.04.2016 BEKİR SAYRIM

Photo ofMÜFLİZDERE BAŞLANGIÇ KOCAELİ 09.04.2016 BEKİR SAYRIM Photo ofMÜFLİZDERE BAŞLANGIÇ KOCAELİ 09.04.2016 BEKİR SAYRIM Photo ofMÜFLİZDERE BAŞLANGIÇ KOCAELİ 09.04.2016 BEKİR SAYRIM

March 17, 2017
April 2016

near Tepecik, Kocaeli (Türkiye)

.Merhaba,
Bu programı hazırlarken İnönü yaylası ( saklı yayla ) merkezli yaklaşık 10 km'lik bir parkur belirledim. Fakat bu parkurun kolay olması nedeni ile özellikle ben dahil bazı arkadaşlarımın adrenalin tutkusu nedeni ile parkur öncesi başlangıç noktasına gelmeden önce yol üzerinde daha belirlemiş olduğum noktada araçlarımızdan indik.

Tamamen bitki örtüsü kaplı olan, yaklaşık 70 derece eğimli bir rampadan müflizdere kanyonuna inmeye çalıştık. Yolun yarısından sonraki kısmı çok daha zorlu olduğu için kısa bir araştırmadan sonra küçük bir su sızıntısının dereye ulaştığı bir patika tespit ettik. Zeminin ıslak olması nedeni ile çok dikkatli inmeye başladık. Maalesef önde giderken bir an ıslak zeminden dolayı kaydım ve düştüm. Sıradan bir düşüş olmasına rağmen anlayamadığım bir şekilde yaklaşık 4-5 dakika nefes almakta zorlandım. Ellerim başımı da hissetmez hale geldim. Kısmi felç gibi. Ekip arkadaşlarımın yarım saatlik bir müdahalesinden sonra kendime geldim.. Yürüyüşü burada keserekdaha az eğimli bir bir route seçerek araçlarımızın bulunduğu yere geldik. Buradan İnönü yaylasına çıktık fakat durumumun iyi olması nedeni ile ( daha sonra öğrendim ki düşmenin etkisi ile bazı tetiklemeler olmuş ve kalp krizi geçirmişim ) asıl yürüyüş rotamızı iptal edip mangalda et eşliğinde yemeğimizi yiyerek programımızı kısa kesmek durumunda kaldık.