Photo ofMt.camp Izgori - Badnjine - Studenac - koritom na Rudinske katune - Trnovacko jezero 05.09.2020 Photo ofMt.camp Izgori - Badnjine - Studenac - koritom na Rudinske katune - Trnovacko jezero 05.09.2020 Photo ofMt.camp Izgori - Badnjine - Studenac - koritom na Rudinske katune - Trnovacko jezero 05.09.2020

September 14, 2020
September 2020

near Slavigora, Republika Srpska (Босния һәм Герцеговина)

Start je iz planinskog kampa Izgori, staza nije markirana i u početku staza ide kroz šumu ali svako malo se vide livade do kojih treba doći i uzda se u vizuelni kontakt sa ciljem. Nakon izlaka iz šume ostaje samo ići uzbrdo i uzbrdo do Badnjina (vremenski ne bih mogao procjeniti koliko je potrebno jer smo mi bili pod teretom za dva dana kampovanja na Trnovackom jezeru). Sa Badnjina ka Studencu ide se grebenom markiranom stazom ali se mi nismo odlučili spustiti putokazom ka jezeru nego smo sišli cca 300 metara niže i sa sedla Rudinskog koma se spustili niz Korita ka Rudinskim katunima i Trnovackom jezeru. Staza niz Korita nije markirana ali se mogu naći solidni prolazi i nema nikakvih nezgodnih detalja.