مسیر زیبای صعود به حلیل کوه ، گروه حوزوی آفاق

Photo ofمسیر زیبای صعود به حلیل کوه ، گروه حوزوی آفاق Photo ofمسیر زیبای صعود به حلیل کوه ، گروه حوزوی آفاق Photo ofمسیر زیبای صعود به حلیل کوه ، گروه حوزوی آفاق

February 7, 2018

⏱ساعت ۱۰:۱۵ رسیدن به قله حلیل کوه در ارتفاع ۲۲۶۵ متر از سطح دریا
⏱ساعت ۱۱:۳۰ رسیدن به مبدا امامزاده قاسم و حرکت با خودرو
⏱ساعت ۱۲:۳۰ انتهای برنامه میدان علوم (شهروند) پردیسان

🏔 ارتفاعات حلیل «كوهي با ارتفاع ۲۲۶۵ متر در ۳۵ کیلومتری جنوب باختری قم واقع شده است. جهت کوه شمال باختری - جنوب خاوری بوده و قله آن از نظر جغرافیایی در ۵۰ درجه و ۴۸ دقیقه درازای خاوری و ۳۴ درجه و ۲۰دقیقه پهنای شمالی قرار دارد».
کوه حلیل همچون یک دیوار بلند در امتداد و موازی این رودخانه بر دو روستای بیدهند و ابرجس سایه افکنده است

🌄🏔 بالای این کوه، دشت نسبتا وسیعی است چندین برابر یک زمین فوتبال که از پایین اصلا چنین تصوری وجود ندارد. با چشم اندازی بسیار زیبا. تقریبا اکثر روستاهای اطراف با باغات و مزارع آن از این ارتفاع بخوبی قابل رویت است. رو به شمال که بایستی روستاهای بیدهند و کرمجگان و ابرجس و قباد بزن و کهک و میم و دستگرد و در سمت جنوب روستای علی اباد و چاله گنبد و مزارع امامزاده یحیی بخوبی و بدون دوربین قابل شناسایی است.

✅ گروه کوهپیمایی حوزوی آفاق(یادبود شهید ابراهیم هادی):

نمای بالای صخره های غربی

دالان شیب متوسط

شیب متوسط ترکیبی

Photo ofجاده خاکی غیر قابل استفاده مناسب پیاده Photo ofجاده خاکی غیر قابل استفاده مناسب پیاده Photo ofجاده خاکی غیر قابل استفاده مناسب پیاده