مسیر تعاونی عشایر تا آبشار زردلیمه- Zardeh limeh waterfall

Photo ofمسیر تعاونی عشایر تا آبشار زردلیمه- Zardeh limeh waterfall Photo ofمسیر تعاونی عشایر تا آبشار زردلیمه- Zardeh limeh waterfall Photo ofمسیر تعاونی عشایر تا آبشار زردلیمه- Zardeh limeh waterfall

October 11, 2021
October 2021

near Dam Āb, Chaharmahal and Bakhtiari (Iran)

تاریخ اجرا ۱۴ مهر ۱۴۰۰
بعد از روستای لشترگوروئی به سمت تعاونی عشایر رفتیم و کنارش یه چشمه بود که شبو اونجا خوابیدیم،)از تعاونی عشایر تا آبشار حدودا ۱۲ تا ۱۳ کیلومتره). صبح زود راه افتادیم سمت آبشار، ابتدای مسیرو یادم رفته رو نقشه رکورد کنم ولی دست راست تعاونی یه کم سر بالاییه که وقتی میری بالا هم عشایر هستن هم مسیر مشخص میشه، البته عشایر نهایت تا اواسط مهر هستن و بعدش میرن و فروردین برمیگردن. تقریبا مسیر مشخص هست بغیر از یه تیکه که به یه دوراهی میخورید که روبروتون پرتگاهه و یه صخره بزرگ هست که از اونجا میتونید مسیرو ببینید، اگه همون صخره رو از سمت راستش بیاید پایین یه مسیر راحت و خوب هست که میتونید راحت بیاید پایین، که حتی یه تیکه هاشو سیمان کردن و مسیر ساختن. کل مسیر تا آبشار سر پایینی هست و یه سری جاها شیبای تندی داره. تو راه ما چشمه ای پیدا نکردیم برای همین حتما نفری سه لیتر آب داشته باشید. چالش اصلی ما آب بود! تا جایی که بیست دقیقه مونده به آبشار یه خونه عشایر هست که آب از چشمه کشیدن اونجا میتونید آب پر کنید. که ترک من تا خونه عشایر خورده و بعد از اون شارژم تموم شد ولی مسیر بعدش کاملا مشخص و مستقیمه.
چون با گوشی ثبت شده ممکنه یکم خطا نشون بده یا یه سری جاها لوپ افتاده باشه، ولی پاکوب مشخصه.
برای مسیر برگشت چون میخواستیم از گزستان برگردیم، مسیرو اشتباه رفتیم، اگر بخواید از گزستان برگردید باید بعد از آبشار از آنطرف رودخانه و روستای بادام شیرین برگردید.
این شماره منه اگه سوالی داشتید ۰۹۱۹۷۳۸۵۵۶۸

• Photo of LEMRASKI
    LEMRASKI Apr 16, 2024

سلام وقت بخیر
    شما از مسیر روستای سجو رفتین؟
    از اکنجا میگن ۴ ساعت پیمایش داره درسته؟

• Photo of Padideh.khaleghi
    Padideh.khaleghi Apr 16, 2024

سلام. نه ما از لشترگروئی رفتیم. که پیمایشش فک کنم ۷ یا ۸ ساعت بود دقیق یادم نیست.