مسیر صعود پناهگاه به قله سبلان ۹۷/۰۵/۰۵ 👈 مسعود کلبعلی

Photo ofمسیر صعود پناهگاه به قله سبلان ۹۷/۰۵/۰۵ 👈 مسعود کلبعلی Photo ofمسیر صعود پناهگاه به قله سبلان ۹۷/۰۵/۰۵ 👈 مسعود کلبعلی Photo ofمسیر صعود پناهگاه به قله سبلان ۹۷/۰۵/۰۵ 👈 مسعود کلبعلی

February 9, 2019
July 2018

near Fakhrābād, Ardabīl (Iran)

در راستای پروژه ۳۱ قله بلند، ۳۱ استان

صعود به قله سبلان ، بلندترین قله در استان اردبیل

ارتفاع 👈 ۴۸۱۱
ارتفاع پناهگاه 3683
تاریخ 👈 ۴ و ۵ مرداد ماه ۹۷

۹۷/۰۵/۰۴

ساعت ۱۰ صبح از اردبیل به سمت شابیل حرکت کردیم و در ساعت ۱۱.۳۰ در روستا بودیم و با جمع کردن کوله ها سوار لندور شدیم‌و‌به سمت پناهگاه حرکت کردیم
ساعت ۱۲.۴۵ در پناهگاه بودیم و کمپ ها رو برقرار کردیم و دوری در منطقه زدیم و عکس های به یادگار گرفتیم و یک تیم هم فرستاده شد به ارتفاع ۴۰۰۰ برای هم هوایی
ساعت ۱۰ بعد از خوردن شام بچه ها در چادرهایشان برای استراحت مستقر شدن و ساعت ۳ صبح هم بیدار باش برای صعود

۹۷/۰۵/۰۵

ساعت ۴:۱۵ استارت حرکت به سمت قله زده شد و چراغ های کوهنوردان در طول مسیر زیبایی خاصی به منطقه داده بود ، ساعت حدودا ۹ بود که بر بام‌استان اردبیل بودیم و دریاچه سبلان جلوه خاصی به صبح اول مردادی داده بود و همه از صعودشان لذت کافی را میبردند ، ما هم بعد از گرفتن عکس های یادگاری به سمت ‌پناهگاه حرکت کردیم و در ساعت ۱۲ در پناهگاه بودیم و‌بعد از جمع کردن چادر ها به سمت شابیل حرکت کردیم