مسیر کوهپیمایی میان کوه نرو منطقه گودغول.از سمت چاه آب گلی کوه

Photo ofمسیر کوهپیمایی میان کوه نرو منطقه گودغول.از سمت چاه آب گلی کوه Photo ofمسیر کوهپیمایی میان کوه نرو منطقه گودغول.از سمت چاه آب گلی کوه Photo ofمسیر کوهپیمایی میان کوه نرو منطقه گودغول.از سمت چاه آب گلی کوه

October 24, 2020
October 2020

near Mazra‘eh-ye Sharīf, Kerman (Iran)

درود
منطقه گود غول بکر ناشناخته و حفاظت مخیط زیست واقع در 60 کیلومتری سیرجان
40 کیلومتر آسفالت
و 20 کیلومتر خاکی
برای رسیدن به پای کوه
از کفه نمک عبور کرده و بعد از روستای خیرآباد تابلوی شهید افضلی
جاده خاکی سمت راست آسفالت پیچیده و جاده خاکی را به سمت قبله ادامه میدهید تا به تابلو رسیده سمت راست پیچیده و ادامه میدعید بعد از تابلو و عبور از کف رودخانه دو راهی را به سمت چپ ادامه میدهید . نرسیده به کوه مغولی سمت چپ پیچیده تا به چاه اب گلی کوه برسید. البته از خود روستای خیرآباد جی پی اس زدم تا چاه آب و تا روی قله کوه
ارتفاع چاه آب 2030
ارتفاع قله 2613
صعود یکروزه و کمی سخت
رفت و برگشت کوهپیمایی 8 کیلومتر

چاه آب گلی کوه و محل پارک ماشین

وجه تسمیه به علت قرار گرفتن در گلوی بین دو کوه یا در تنگه بین گلی کوه یا گلوی کوه