مسیر جی پی اس کوهنوردی کمربست میان کوه زیارت از جبهه غربی

Photo ofمسیر جی پی اس کوهنوردی کمربست میان کوه زیارت از جبهه غربی Photo ofمسیر جی پی اس کوهنوردی کمربست میان کوه زیارت از جبهه غربی Photo ofمسیر جی پی اس کوهنوردی کمربست میان کوه زیارت از جبهه غربی

May 15, 2020
May 2020

near Kheyrābād, Kerman (Iran)

درود
جهت رسیدن به بلندترین کوه منطقه گود غول یعنی کمربست
جاده آسفالت کفه نمک را تا روستای خیرآباد ادامه و سپس بعد از روستا تابلوی شهید افضلی را سمت چپ جاده آسفالته و جاده خاکی روبروی تابلو و در سمت راست ادامه داده تا به سد خاکی برسید
سپس جاده خاکی را پس از سد ادامه تا به تنگه بین دو کوه برسید و یک دو راهی
که دوراهی را از سمت راست و از کنار تابلو ادامه میدهید
پس از 4 کیلومترو گذر از کف رودخانه خاکی به دو راهی میشود که چپ میروید به صورتی که یک کوه کله قندی تیز که همان کوه مغولی است روبه رو ببینید و ادامه میدهید به صورتی که عشایر در سمت چپتان و مغولی روبرو
همینطور مستقیم تا پای کوه مغولی برسید و روبرویتان کانال و درب بزرگ آهنی
ماشین را پارک و روبرویتان بعد از مغولی یک کوه بسیار بزرگ میبینید که همان میان کوه است
البته کل مسیر را از روستای خیرآباد کفه تا قله جی پی اس زدم که میتوانید استفاده نمایید