Photo ofمسير درياچه نئور به سوباتان اجرا شده در یکم خرداد ماه 95.حدود 20 کیلومتر اول با نیسان طی شده و 15 کیلومتر مسیر پیاده روی د Photo ofمسير درياچه نئور به سوباتان اجرا شده در یکم خرداد ماه 95.حدود 20 کیلومتر اول با نیسان طی شده و 15 کیلومتر مسیر پیاده روی د Photo ofمسير درياچه نئور به سوباتان اجرا شده در یکم خرداد ماه 95.حدود 20 کیلومتر اول با نیسان طی شده و 15 کیلومتر مسیر پیاده روی د

May 23, 2016
May 2016

near Būdālālū, Ardabīl (Iran)

ینجانب آمادگی اجرای برنامه فوق را بدون کوله کشی و اجاره محل اقامت شب مانی در کلبه به همراه غذای محلی را دارم.
در صورت نیاز به اجرا توسط اینجانب با شماره 09126415891 جعفر پناهی تماس حاصل فرمایید
مجددا در تاریخ 27 و 28 اردیبهشت ماه 97 برنامه فوق با موفقیت اجرا گردید
در تاریخ 31 اردیبهشت 98 برنامه فوق با موفقیت اجرا گردید

ارایه اطلاعات بیشتر در اینستاگرام اینجانب

این مسیر در تاریخ 3 و 4 خرداد ماه 96 طی گردید.برای مشاهده جزییات مسیر به لینک زیر مراجعه فرمایید
برنامه اجرا شده با گروه طبيعت گردي و كوهنوردي حيات
حرکت از زنجان به سمت اردبیل ساعت 5 صبح روز یکم
خرداد ماه 95.
روز اول: توفیق دوباره حاصل شد که بعد از سه سال مسیر زیبا و ییلاقی از دریاچه نئور اردبیل به سمت سوباتان را در تاریخ 1و2 خرداد ماه 95 در هوای کاملا مه آلود پیاده روی کنیم .
ساعت 8 صبح به سه راهی عباس آباد رسیدیم .بعد از صرف صبحانه در مسجد روستای بودالالو واقع در کنار جاده اردبیل به خلخال ساعت 9 صبح یا سه دستگاه نیسان ساعت 9 صبح به سمت دریاچه ننٔور حرکت کردیم.
لازم به ذکر است از مسجد بودالالو یا همون سه راهی عباس آباد تا شروع مسیر پیاده روی در حدود 19.4 کیلومتر با استفاده از نیسان در مدت 1 ساعت طی گردید.
از سه راهی عباس آباد حدود 13.4 کیلومتر تا دریاچه ننٔور مسیر آسفالته (با اتوبوس یا مینی بوس و همچنین ماشین سواری میتوان طی نمود) و 6 کیلومتر بعدی مسیر خاکی و ناهموار را با نیسان که دارای شیب تندی میباشد را طی کردیم. توصیه میکنم این مسیر خاکی را نیز با نیسان طی نمایید تا در ابتدای مسیر فشار زیادی را تحمل نفرمایید.ضمنا میتوانید با اجاره کردن نیسان کوله ها را تا روستای سوباتان سوار نیسان کنید.
ساعت شروع مسیر پیاده روی 10 صبح. متاسفانه به خاطر شدت زیاد مه آلود بودن هوا نتوانستیم از ییلاقات زیبا و دشتهای گل شقایق و انواع گلهای رنگارنگ را مشاهده کنیم.
از ابتدای مسیر پیاده روی تا روستای سوباتان 18 کیلومتر مسیر خاکی را باید طی نمود.
در میانه راه به خاطر ییلاقی بودن مسیر چشمه های آب نوشیدنی فراوان و همچنین رودخانه و ابشار نیز وجود دارد.
در روستای سوباتان میتوانید برای شب مانی از خانه های محلی اجاره کنید و همچنین سوپر مارکت و رستوران های محلی با گوشت گوسفندی برای صرف شام و نهار نیز محیا می باشد.میتوانید برای سبک بودن کوله یک وعده شام و صبحانه را از روستا تهیه فرمایید. ما از قبل یک خانه ویلایی تمیز و شیک با دو ساختمان مجزا در کنار هم و هر کدام دو اتاق بزرگ اجاره کرده بودیم که برای 40 نفر کاملا جوابگو بود.شماره صاحب ویلا که دارای نیسان نیز می باشد را مینویسم که از قبل هماهنگی لازم را انجام دهید. اگر از قبل با صاحب ویلا که ادمی کاملا مهربان و با معرفت میباشد هماهنگ کرده باشید قبل از ورود به روستا با نیسان خودش به پیشواز شما می آید و شما را تا ویلا همراهی میکند.
روز دوم :به صورت داوطلبی حدود 12 نفر برای پیاده روی 7 ساعته مسیر جنگلی و شیب دار از سوباتان تا لیسار را ساعت 8 صبح شروع کردند که ساعت 16 به شهر لیسار رسیده بودند.
بقیه همنوردان برای عکاسی از طبیعت زیبای سوباتان روز دوم از جنگل نوردی انصراف دادند و تا ساعت 14در روستای سوباتان برای پیاده روی و عکاسی اطراف روستا ماندند. ساعت 14 با نیسان بعد از طی 2 ساعت به شهر تالش رسیدیم و بعد از سوار شدن به اتوبوس و به همراه دوستانی که قبل از ما رسیده بودند به سمت زنجان حرکت کردیم.

ارایه اطلاعات بیشتر در اینستاگرام اینجانب

روستاي بودالالو يا سه راهي عباس آباد

روستاي بودالالو.سه راهی عباس آباد.واقع در مسیر اردبیل به خلخال ما صبحانه رو تو همين مسجد خورديم.

PictographLake Altitude 8,214 ft

درياچه نئور

میتوان دریاچه زیبای نئور را برای شب مانی روز اول انتحاب کرد.

محل شروع پياده روي

محل شروع پياده روي. بعد از طی 20 کیلومتر با نیسان به ابتدای شروع پیاده روی رسیدیم..

چشمه آب

محل عبور از رودخانه1

محل عبور از رودخانه 1

محل عبور از رودخانه2

محل عبور از رودخانه 3

ييلاق

مسير به سمت ابشار

با عبور از اين مسير به بالاي ابشار ميرسيم. متاسفانه به خاطر اينكه هوا كاملا مه آلود بود نتوانستم عكس بگيرم. بعد از مشاهده ابشار دوباره از همان مسير رفت به ابشار به مسير قبلي برميگرديم عكسي كه آپلود كردم دقيقا نقطه تغيير مسير به سمت ابشار هستش

ابشار

ويلا براي شب ماني در سوباتان

ويلا براي شب ماني در سوباتان.از این ویلا به سمت بازارچه محلی سوباتان 10 دقیقه راه می باشد