Photo ofΜπελοκομίτη (Μελίσσι) - Κέδρος - Ελατάκος - Πόρτες Αγραφων - Μπορλέρο - Παρατηρητήριο Κ1 Photo ofΜπελοκομίτη (Μελίσσι) - Κέδρος - Ελατάκος - Πόρτες Αγραφων - Μπορλέρο - Παρατηρητήριο Κ1 Photo ofΜπελοκομίτη (Μελίσσι) - Κέδρος - Ελατάκος - Πόρτες Αγραφων - Μπορλέρο - Παρατηρητήριο Κ1

June 8, 2020
June 2020

near Kédros, Thessaly (Greece)

Viewed 1994 times, downloaded 81 times

Άλλη μια εντυπωσιακή διαδρομή στα Άγραφα, πάνω από τη λίμνη Πλαστήρα.
Εκκίνηση η θέση Μελίσσι , έξω από το χωριό Μπελοκομίτη ακολουθώντας το μονοπάτι Κ1 του ΕΟΣΚ που είναι καταπληκτικό!
Κινούμαστε σε ελατόδασος και περνάμε από τον οικισμό Κέδρο (Ζυγογιαννέϊκα) και συνεχίζουμε προς το καταφύγιο Ελατάκος.
Η θέα σε διάφορα σημεία είναι πανέμορφη.
Συνεχίζουμε μέσα στα έλατα σχεδόν μέχρι την Πόρτα Αγράφων κι από εκεί φτάνουμε στη βάση του Μπορλέρο... Η ανάβαση γίνεται λίγο πιο δύσκολη .... η θέα στις γύρω κορυφές και τη λίμνη Πλαστήρα , απερίγραπτη....
Γυρίζουμε από το ίδιο μονοπάτι αλλά μετά τον Ελατάκο κάνουμε δεξιά για να βγάλουμε λίγες ακόμη φωτογραφίες , από το παρατηρητήριο της λίμνης αυτή τη φορά...
Στη συνέχεια κατηφορίζουμε το δρόμο κι επιστρέφουμε στο αρχικό μονοπάτι!
Η διαδρομή σίγουρα θα σας αποζημιώσει...