Μπέλλες (Νεοχώρι - Σιδερόπετρα) - Νέα χάραξη (2020)

Photo ofΜπέλλες (Νεοχώρι - Σιδερόπετρα) - Νέα χάραξη (2020) Photo ofΜπέλλες (Νεοχώρι - Σιδερόπετρα) - Νέα χάραξη (2020) Photo ofΜπέλλες (Νεοχώρι - Σιδερόπετρα) - Νέα χάραξη (2020)

October 28, 2020
May 2020

near Neochóri Sintikís, Central Macedonia (Greece)

Ανάβαση στην ψηλότερη κορυφή του Μπέλλες, την Σιδερόπετρα (2.030 μ.) με αφετηρία τον οικισμό του Νεοχωρίου.
Ακολουθώντας ένα δίκτυο δασικών δρόμων και μονοπατιών (πολύ πυκνή σήμανση) ανηφορίζουμε στις δασωμένες πλαγιές του βουνού, μέχρι την καλύβα του ΕΟΠΣ Μπέλες στα 1.415 μέτρα υψόμετρο. Εκεί έχει και μια πηγή με πόσιμο νερό.
Η συνέχεια μας επιφυλάσσει την ανάβαση μιας πλαγιάς με αραιή βλάστηση, η οποία ορθώνεται απότομα πίσω από την καλύβα. Με την βλάστηση της πλαγιάς (οξιές και μαυρόπευκα) σταδιακά ν’ αραιώνει βγαίνουμε στη ράχη που θα μας οδηγήσει στην κορυφή.
Κινούμαστε πάνω στην χορταριασμένη ράχη ακολουθώντας πιστά τη σήμανση με τις κόκκινες μεταλλικές βέργες, μέχρι την κορυφή Σιδερόπετρα των 2.030 μέτρων.
Επιστροφή από τα ίδια.

Καλύβα ΕΟΠΣ Μπέλες

• Photo of Onomatepwnymos .·.
    Onomatepwnymos .·. Sep 12, 2022

Beautiful and clear path easy to follow. You need to start early in the morning. It's quite steep at the beginning but there is a fix rope to help yourself at some parts. After you pass the forest zone there is a shelter.