Μπάφι - Πηγή Κορομηλιά - διασταύρωση Θρακομακεδόνων - Φλαμπούρι - Μπάφι

Photo ofΜπάφι - Πηγή Κορομηλιά - διασταύρωση Θρακομακεδόνων - Φλαμπούρι - Μπάφι Photo ofΜπάφι - Πηγή Κορομηλιά - διασταύρωση Θρακομακεδόνων - Φλαμπούρι - Μπάφι Photo ofΜπάφι - Πηγή Κορομηλιά - διασταύρωση Θρακομακεδόνων - Φλαμπούρι - Μπάφι

June 28, 2021
June 2021

near Párnis, Attica (Greece)

Ξεκινήσαμε από το καταφύγιο Μπάφι σε σηματοδοτημένο μονοπάτι και η πορεία ήταν κατηφορική και εύκολη για 7 χλμ. Στο χωματόδρομο λίγο μετά το 5° χλμ μπορούσαμε να διαλέξουμε το μονοπάτι δεξιά προς Φλαμπούρι, αλλά κάναμε μεγάλη παράκαμψη για γυμναστική και κατεβήκαμε αριστερά προς Θρακομακεδόνες. Στο 7° χλμ πήραμε το δεξί μονοπάτι για Φλαμπούρι (κίτρινο) το οποίο ήταν αρκετά απότομο και απαιτητικό. Προσοχή το συγκεκριμένο μονοπάτι τον χειμώνα δεν περπατιέται γιατί δημιουργείται ρέμα. Η δυσκολία διαρκεί 2,5χλμ μέχρι να φτάσουμε στο Φλαμπούρι για απαραίτητη ξεκούραση.

• Photo of ΙΩΝ
    ΙΩΝ Jul 7, 2021

Πολύ καλή περιγραφή. Όντως το ανέβασμα έχει δυσκολία