Μουζάκι - Αγία Αικατερίνη - Ελληνόπυργος - Άγιος Αθανάσιος - Μουζάκι

Photo ofΜουζάκι - Αγία Αικατερίνη - Ελληνόπυργος - Άγιος Αθανάσιος - Μουζάκι Photo ofΜουζάκι - Αγία Αικατερίνη - Ελληνόπυργος - Άγιος Αθανάσιος - Μουζάκι Photo ofΜουζάκι - Αγία Αικατερίνη - Ελληνόπυργος - Άγιος Αθανάσιος - Μουζάκι

November 29, 2020
November 2020

near Georgios Karaiskakis, Thessaly (Greece)

Κυκλική διαδρομή στο πανέμορφο Αισθητικό Δάσος Καραϊσκάκη.
Εκκίνηση από τον Συνοικισμό Γ.Καραϊσκάκη με κατεύθυνση προς το Μαυρομμάτι, όπου αρχίσαμε να ανεβαίνουμε με σχετικά μεγάλη κλίση προς την Αγία Αικατερίνη.
Από εκεί συνεχίσαμε να ανηφορίζουμε μέσα στο φανταστικό Δρυόδασος.
Υψηλότερο σημείο το κάστρο στην κορυφή Ελληνόπυργος. Θαυμάζουμε τους λαξευμένους λίθους που φτιάχναμε τον Πύργο, και την μοναδική θέα!!!
Στη συνέχεια πήραμε το δρόμο έως τον Άγιο Αθανάσιο, το γραφικό αυτό εκκλησάκι του Ελληνόπυργου και την πίστα των ανεμοπτεριστών.
Συνεχίσαμε να κατεβαίνουμε και μπήκαμε στο πιο όμορφο μονοπάτι του δάσους, με φορα προς την Αγία Αικατερίνη.
Από εκεί συνεχίσαμε προς τη σπηλιά του Γεωργίου Καραϊσκάκη και επιστροφή.