Motajica - Gradina

December 4, 2021
December 2021

near Gornja Lepenica, Republika Srpska (Босния һәм Герцеговина)

Prelijepa , dobro markirana staza kroz prohodne šume, kraj prekrasnog potoka, mirnim, lijepo uredjenim krajevima.
Jedini nedostatak je sto kad se popnete na vrh uglavnom necete od okolne sume imati neki pogled. Na vrhu se nalazi nekoliko antenskih toranja, na nekim ranijim slikama sa vrha je vidljivo da su se ljudi cak penjali na te tornjeve radi boljeg pogleda, ali sad su oni dobro ogradjeni, sto je naravno pohvalno u smislu sigurnosti, ali ne bi bilo lose napraviti neku osmatracnicu bas za planinare izletnike.
iznenadili smo se sto i ovo kasno jesenje doba sa dosta kise na stazi nije bilo previse blata, jer je lisce uglavnom prekrilo puteve. iako je bio vikend nigdje nikog nismo sreli.

do pocetne tacke je najlakse doci kad se u prnjavoru, po iskljucenju sa autoputa na kruznom toku poslije ukljucenja produzi naprijed za Srbac i onda prakticki vise nema skretanja do peradarske farme u Gornjoj Lepenici, poslije farme lijevo i voziti dok ima asfalta, odatle vec pocinje dobro markirana staza, prvo kroz samo mjesto i kraj nekoliko krasnih vikendica kraj rijecice, a onda dalje sumom

PictographIntersection Altitude 780 ft

planinska kuca od pd Motajica

skretanje lijevo

skreanje lijevo preko potoka

poslije skretanja krece veca uzbrdica