Photo ofMorera de Montsant - Grau dels Barrots - Serra Major - Grau del Carabassal - Morera de Montsant Photo ofMorera de Montsant - Grau dels Barrots - Serra Major - Grau del Carabassal - Morera de Montsant Photo ofMorera de Montsant - Grau dels Barrots - Serra Major - Grau del Carabassal - Morera de Montsant

January 16, 2017
January 2017

near la Morera de Montsant, Catalunya (España)

Ruta circular de senderisme, de dificultat mitjana, per la Serra de Montsant. No és aconsellable anar-hi amb nens petits, amb persones amb vertígen o amb dificultats de mobilitat.

Partint de La Morera, pugem fins al Grau dels Barrots i avancem per la Serra Major, fins que arribem al Grau del Carabassal i tornem a La Morera caminant per davant del massís. Arreu hi ha vistes espectaculars, malgrat que un cop pujat el Grau de Barrots la ruta es desvia una mica per anar a un mirador i contemplar una estampa única de la vall.

La sortida la va guiar Josep Maria Ollé, i hi van participar un total de sis persones més: Susana Pérez, Cristina Cerrato, Aaron Cruz, Dani Fortuny, Gerard Tost i algú altre. El track de gps és fidel al recorregut seguit.