Photo ofMontserrat, regió de Sant Jeroni. Santa Cecília - Camí de l'Arrel - Montserrat - Camí dels Degotalls - Santa Cecilia Photo ofMontserrat, regió de Sant Jeroni. Santa Cecília - Camí de l'Arrel - Montserrat - Camí dels Degotalls - Santa Cecilia Photo ofMontserrat, regió de Sant Jeroni. Santa Cecília - Camí de l'Arrel - Montserrat - Camí dels Degotalls - Santa Cecilia

February 14, 2021
February 2021

near Monestir de Montserrat, Catalunya (España)

Excursió matinal des del monestir de Santa Cecília fins al monestir de Montserrat seguint el camí de l'Arrel i tornada pel camí dels Degotalls.
No feu cas de les dades de distància i desnivell que surt reflectit. Crec que és més correcte el que marca el GPS.

Un cop hem creuat la carretera hem pujat una mica i de seguida arribem al camí de l'Arrel, que seguirem en direcció a Montserrat (sud-est). En direcció contraria aniríem cap al call de Can Massana (oest).

Des de molts punts del camí tenim vistes al Llobregat: monestir de Sant Benet, Monistrol.

PictographRiver Altitude 2,338 ft

Canals

El camí va guanyant alçada de forma molt suau i anem creuant les canals que baixen de les parets de Sant Jeroni

Monestir de Santa Cecilia

En aquest punt podríem baixar cap als Degotalls, que és el camí que farem servir de tornada.

Des d'aquest punt es pot pujar a les ermites de la Trinitat i sant Benet

Cruïlla a l'ermita de Sant Benet

Inici de les escales que van davallant cap al monestir de Montserrat

Tram llarg d'escales que porten al monestir

Montserrat

Entrada al complex de Montserrat

Camí dels Degotalls

Un cop passades les parades de venda de formatge i mató pel costat esquerra comença l'inici del camí dels Degotalls

Final del camí dels Degotalls

En aquest punt sortim a la carretera que seguirem fins al monestir de Santa Cecilia. Anem paral·lels a la carretera, però el camí està separat i no és perillós.

Monestir Santa Cecilia

Punt de sortida i d'arribada de l'excursió. Sortim caminant uns metres per la carretera direcció Montserrat