MONTSERRAT MASS‡ANA COLL MIRAC. ROCA F.

8 days 4 hours 41 minutes
May 12, 2013
May 2013

near El Poble Nou, Catalunya (España)

Es tracta d'una ruta molt fàcil amb varis atractius, refugi, cova, dues fonts, varis colls, i la Roca foradada, area de picnic a la fi.
Al Coll de la Maçana deixem el cotxe i fem una ruta circular: Coll de Guirló amb un barranc de pujada fàcil i divertir, Refugi de Vicenç Barber,( hi ha un avenc molt aprop que no hi hem anat), Pas del princep, Coll del Port, i Coll del Miracle, tornem al Coll del Port i baixem a l'altre costat per buscar la GR fins a la roca foradada, que només és veu de lluny o s'ha de pujar per uns camins que estan a la seva base, tornem suaument fins al camí ample inicial i fem repós a la zona de picnic al costat del Parking de cotxes.

Vigilar amb els nens, no és difícil, però s´ha de portar controlats en alguns punts.

Bon cap de setmana!

REFUGI VICENS BARBER

DRETA PR

COLL PRINCEP

Costa arribar i una mica desepcionant per parar. Millor esperar a la font més lluny a dins una cova de l'esquerra.