Photo ofMontserrat-Ermites de Santa Anna,Benet,Salvador,Antoni i Jeroni-Cim Sant Jeroni 1.235 m-Camins de Sant Joan i Santa Anna Photo ofMontserrat-Ermites de Santa Anna,Benet,Salvador,Antoni i Jeroni-Cim Sant Jeroni 1.235 m-Camins de Sant Joan i Santa Anna Photo ofMontserrat-Ermites de Santa Anna,Benet,Salvador,Antoni i Jeroni-Cim Sant Jeroni 1.235 m-Camins de Sant Joan i Santa Anna

March 17, 2024
March 2024

near Monestir de Montserrat, Catalunya (España)

Nova i exigent ruta des de Monestir de Montserrat per assolir aquest famós i important cim català, passant per varies ermites i enllaços de senders. A destacar:

-El Monestir de Montserrat i el seu entorn
-La gran escalinata de pedra del camí dels francesos
-La vista de les roques de l'Elefantet, la Mòmia i la Prenyada pujant cap a Sant Salvador
-L'ermita de Sant Salvador dins la roca (petit refugi)
-El corriol que va rodejant la serra accedint cap a les muntanyes pròximes a Sant Jeroni
-El petit refugi de Sant Antoni, a l'interior d'una roca
-El tram d'escales final pujant a Sant Jeroni
-El cim de Sant Jeroni, amb una vista espectacular de la zona, un balcó mirador
-El camí amb barana de fusta de Sant Joan, rodejant la zona i a on veurem escaladors a les grans roques pròximes al funicular de Sant Joan

Sant Antoni (refugi bivac)