Montseny: Les Agudes des de la Font de Passavets (100 cims).

Photo ofMontseny: Les Agudes des de la Font de Passavets (100 cims). Photo ofMontseny: Les Agudes des de la Font de Passavets (100 cims). Photo ofMontseny: Les Agudes des de la Font de Passavets (100 cims).

November 6, 2018
November 2018

near Santa Fe del Montseny, Catalunya (España)

Molt agradable caminada al Montseny per fer el cim de Les Agudes.
Aquesta vegada no fem la ruta circular que passa també pel Turó de l'Home, sinó que deixem el cotxe a l'aparcament de la Font de Passavets, seguim uns metres riera amunt fins a trobar l'indicador de la cruïlla per anar al Turó de l'Home per l'esquerra i Les Agudes i Turó de l'Home per la dreta, i agafem cap a la dreta.
La pujada en aquesta època de l'any es fa molt agradable doncs la fageda encara conserva molta fulla de diferents colors i el terra és una catifa.
El camí és ben indicat, anem pujant fins a la Font de Briançó, a on ens aturem a fer l'entrepà. Lloc molt agradable i la font raja amb molta força. Llàstima que algun brètol hagi embrutat la paret de la font amb un graffiti, si jo l'atrapés li faria netejar amb la llengua.
Poc després de la font de Briançó també hi ha un sender que porta cap el Turó de l'Home, però nosaltres seguim direcció Les Agudes.
Arribem a dalt de la Collada de Sesagudes amb una boira que no es veu res i un fort vent, però afortunadament i de cop i volta als deu minuts marxa la boira i surt un sòl esplèndid que ens permet pujar a Les Agudes i tenir una excel.lent visibilitat.
Gaudim una bona estona de la meravella de paisatge i tornem enrere pel mateix camí de pujada.

Inici i fi aparcament de la Font de Passavets

Cruïlla, agafem el camí de la dreta.