Montseny (Fontmartina-Sot de l'Infern-Cabana de Carboner)

Photo ofMontseny (Fontmartina-Sot de l'Infern-Cabana de Carboner) Photo ofMontseny (Fontmartina-Sot de l'Infern-Cabana de Carboner) Photo ofMontseny (Fontmartina-Sot de l'Infern-Cabana de Carboner)

September 3, 2021
September 2021

near La Costa, Catalunya (España)

Ruta circular. Els km marcats són només d'anada. Deixem el cotxe a la Plana del Coll i seguim les indicacions amb color taronja. ULL,hi ha un moment que haurem de creuar la carretera. Seguim pel bosc que ens portarà al Sot i a la cabana del Carboner. Parada per descansar i fer un mos. Nosaltres hem seguit una mica més endavant però tampoc val molt la pena. Per tant podem acabar l'excursió a la barraca.
Camí fàcil, ombrívol i amb castanyers impressionants

• neverwalkalone Sep 4, 2021

Els km són només d'anada Hem deixat el cotxe a la Plana del Coll, aquí seguim les indicacions marcades amb color taronja (sot de L'infern). Seguim pel bosc i hi ha un moment que hem de creuar la carretera i seguir les indicacions. DIFICULTAT: no hi ha cap dificultat.
    CAMINS: Sense complicacions fins la barraca
    Nosaltres hem intentat allargar una mica però no hi ha molt a veure. Millor acabar a la barraca del carboner i fer un descans o un mos
    Passat el pont del torrent de l'infern, s'arriba a la barraca del carboner.
    Camins fàcils, ombrívols i castanyers impressionants