MONTJUIC - BASSA TERRERA - FONT MARTINA - LA TRINXERA - MINES VICTORIA

Photo ofMONTJUIC - BASSA TERRERA - FONT MARTINA - LA TRINXERA - MINES VICTORIA Photo ofMONTJUIC - BASSA TERRERA - FONT MARTINA - LA TRINXERA - MINES VICTORIA

2058
October 15, 2020
October 2020

near Sant Ponç, Catalunya (España)

Volta circular per corriols i pistes on volia fer el que porta del punt de La Trinxera fins a les Mines Victoria.
Es recomana en funció del temps, fer-lo en sentit contrari, ja que el desnivell final desde La Trinxera fins a la pista de les Mines es molt important i en cas de pluges rellisca força.
En el punt Km. 7'9Km caldrá estar al cas ja que deixem la pista i agafem un corriol a la dreta tot travesant el Torrent de les Mines on vam deixar una petita fita pero el primer tram es una mica brut, despres ja trobem una mena de pista per el mitg de castaneyrs.

LA TRINXERA

Agafem el corriol a l'esquera per la zona d'els carregadors de les mines.

PictographIntersection Altitude 584 ft

PUNT D'ARRIBADA A LA PISTA.