Monteixo per Aixeus

July 20, 2016
July 2016

•   4.7 1 review

near Areo, Catalunya (España)

Des de Àreu (si pot ser amb 4x4) agafem la mateixa pista forestal per anar a la Pica d'Estats direcció Pla de Boet, al aparcament del Pla de La Selva agafem la pista de la dreta fins al aparcament d'Aixeus, final de pista.
Agafem el sender paral·lel al barranc d'Aixeus fins veure l'estany d'Aixeus i per la dreta seguim pujant fins al cim del Monteixo per gaudir d'excel·lents vistes de La Pica d'Estats, Aneto, Pic de L'Orri,Vall de Tor, Comapedrosa, Serralada del Cadí...., després de un intent de fer la carena cap al pic de Noris tornem per baixar pel mateix sender que a la anada.

Estany d'Aixeus

Monteixo

Aparcament d'Aixeus

• oriolfam Jul 27, 2021

El sender és fàcil de seguir en tot moment. També dir que la pendent és forta en tot moment. Tot i això no hi ha cap grimpada notable ni cap pas aeri. El llac d'Aixeus és guapo i les vistes des del cim són espectaculars.
    La pista a juliol de 2021 continua en un estat que més val fer-la amb vehicle 4x4.