Monte Pindo; O Olimpo Celta (Caracochas)

Photo of Monte Pindo; O Olimpo Celta (Caracochas) Photo of Monte Pindo; O Olimpo Celta (Caracochas) Photo of Monte Pindo; O Olimpo Celta (Caracochas)

April 11, 2012
April 2012

•   4.7 5 Reviews

near O Pindo, Galicia (España)

www.caracochas.com

Fermosa ruta que dende a vila do Pindo sube ata a Moa, para logo baixar polo enbalse e visitar a cascada do Ezaro. Algo esixente con calor pero realmente aconsellable.

Saímos da igrexa do Pindo e tomamos un camiño pouco sombreado que entre penedos vai gañando altura, este tramo é realmente esixente tanto polo piso que está formado por grandes penedos descarnados que en ocasións simulan chanzos de escaleiras, como pola ausencia de sombra o que fai que un día soleado se faga realmente duro.

Tras subir uns 600 metros de desnivel chegamos a Moa, espectacular mirador da Ría de Corcubión, de Fisterra, da praia de Carnota, e incluso mirando a leste podemos ver en día claro o Pico Sacro.

Baixamos hacia o embalse por un camiño algo máis descansado pero de similar morfoloxía ata chegar ao embalse, onde o asfalto acompañanos ata o fin da ruta, cruzando a presa do Xallas e visitando a fermosa catarata do Ézaro.

Buscade o noso geocaché, visitade o noso blog e xa nos contaredes si vos gustou!!!

Máis información: caracochas.com

• Alexandre S. Jan 9, 2013

Ruta clasica de ascensión ao Monte Pindo dende a vila do Pindo ata a Moa para baixar ao embalse. O orixinal de esta ruta é que a volta dende o embalse permite que a Ruta sexa circular visitando o mirador e a fervenza do Ézaro, aínda que iso sí este tramo é asfaltado.

Fermosa e moi recomendable!!!

• Bea V Jan 15, 2013

E clásica en calquer senderista e montañista, moi bonita e moi recomendable...desde a Moa unhas vistas impresionantes. O mellor foi facela circular. Gracias Caracochas por enseñarnos como facela circular.

• Djalminha Sep 27, 2013

Unha ruta moi bonita

• Photo of Nikiwalsch
    Nikiwalsch May 24, 2018

Una de mis favoritas

• Photo of caracochas
    caracochas May 24, 2018

A verdade é que para nós foi moi agradable!

• Photo of abecares
    abecares Oct 8, 2018

Vale a pena facela. Vistas impresionantes e xeoloxicamente moi interesante.

• Photo of caracochas
    caracochas Oct 8, 2018

Alégrome de que che gustase!