Montbrió, Riudecanyes, el Bres, Botarell

Photo ofMontbrió, Riudecanyes, el Bres, Botarell Photo ofMontbrió, Riudecanyes, el Bres, Botarell Photo ofMontbrió, Riudecanyes, el Bres, Botarell

February 7, 2021
February 2021

near Montbrió del Camp, Catalunya (España)

Aparquem al costat de l'església de Sant Pere a Montbrió. Creuem el poble per anar a buscar el camí de Montbrió a Riudecanyes, creuem la riera i agafem el camí dels Molins que ens porta fins Riudecanyes. Ens dirigim cap a la presa i ens trobem que hi ha una valla que no ens la deix creuar, després de diversos intents de creuar per sota la presa al final retornem al poble i creuem pel pont de l'entrada a la vila.Vàrem parlar amb els veïns i no entenien perquè el pas estava tancat. Enfilem per la carretera de Duesaigües fins l'entrada del pantà on agafem una pista que puja a mà dreta. Primer amb formigó, passem per un túnel de la via del tren, després ja per pista de terra una mica trencada anem guanyant alçada pel Camí de les Pedreres fins trobar-nos damunt de l'urbanització Montclar. Ja amb molt bones vistes de la costa, passem pel Mas d'en Cases, anem pujant fins el collet de Mas d'en Cases. Planegem uns metres fins un tomb tancat on a l'esquerra puja un senderó amb forta pendent que ens portarà a el Bres, on trobem un punt geodèsic. La baixada es fa per un senderó amb pendent i molta pedra solta, fins agafar el camí del Puig de Vilavella. Anem baixant fins creuar la via del tren on agafem el camí del Pont que ens porten fins Botarell. A l'entrar a mà dreta trobem un indicador de Montbrió què pel Barranc de Segures ens porta fins el camí de Montbrió a Riudecanyes i retornem al cotxe.