Montbrió del Camp - Riudecanyes - Montbrió del Camp

Photo ofMontbrió del Camp - Riudecanyes - Montbrió del Camp Photo ofMontbrió del Camp - Riudecanyes - Montbrió del Camp Photo ofMontbrió del Camp - Riudecanyes - Montbrió del Camp

April 18, 2024
April 2024

near Montbrió del Camp, Catalunya (España)

Hem seguit el circuit negre de les Rutes de Montbrió, però un cop a mig camí ens hem acabat arribant a Riudecanyes, tornant pel Camí dels Molins i enganxant altre vegada el circuit negre. Està tot senyalitzat.
Sortint de Montbrió cal anar cap a la Riera de Riudecanyes. El camí és una pista, primer asfaltada i després no. Anem veient grans camps de conreu, i les muntanyes al nostre davant. Un cop a la Riera seguim pel marge esquerre, fins al punt on l'hem de creuar.
A l'altra banda hi trobem dos molins, el de la Rafaela i el de Badià, ambdós enrunats però amb sengles grans arbres al seu interior (em sembla que són lledoners).
Seguim pel camí de Reus i deixem la pista per enfilar-nos a un turonet que la ressegueix per dalt. Les vistes de la planta són fantàstiques. El mar, avui, es veu claríssim.
Arribem a Riudecanyes, travessem el poble i anem a buscar el Camí dels Molins. Aquest és un caminet arranjat que passa per sobre de la Riera i la ressegueix. Trobem el Molí d'en Guasc i el Molí de l'Arròs. Tornem a baixar a la Riera i reprenem el circuit negre, primer pel barranc del Gendre, el Camí a Riudecanyes , travessem el Barranc del Lluert i anem a buscar el Barranc de Segures que ja no deixem fins a tancar el circuit.
Bonica sortida, fàcil i planera, amb bones vistes, tant a la plana com de les muntanyes.