Photo ofMontaverner-Alfarrasí-Benisuera-Sempere-Guadasséquies-Alfarrasí-Montaverner (Julen Andrés Algaba 1Bat B) Photo ofMontaverner-Alfarrasí-Benisuera-Sempere-Guadasséquies-Alfarrasí-Montaverner (Julen Andrés Algaba 1Bat B) Photo ofMontaverner-Alfarrasí-Benisuera-Sempere-Guadasséquies-Alfarrasí-Montaverner (Julen Andrés Algaba 1Bat B)

September 20, 2020
September 2020

near Montaberner, Valencia (España)

Eixim des de ma casa (Carrer Irene Soriano,18) i ens dirigim cara l'Avinguda Sant Pancraci en direcció Alfarrasí. Abans d'arribar a la carretera CV-620, ens desviem per agarrar el ponts llarg i curt en direcció la fàbrica del Trovador. Després de pasar aquesta fàbrica, que es sitúa a la redona que va a L'Ollería des d'Alfarrasí, pasarem un pont que creua la CV-60 i quan arribem a la redona d'entrada a Alfarrasí ens desviem cara al Polígon Est d'Alfarrasí. Seguim aquest carrer fins a Jumarsol per a agarrar un camí que ens portarà directe a la carretera CV-613. Caminem per aquesta carretera fins a aplegar a Benisuera i he entrat al poble per a fer-li una fotografía al Castell dels Bellvís. Continuant amb la carretera arribem a Sempere i allí he parat per a pixar. Per a finalitzar aquesta carretera arribem a Guadasséquies, lloc on pare per descansar, estirar les cames i fotografíar la paret de l'embassament de Bellús a l'àrea recreativa que té Guadasséquies. Continuem la marxa i entrem dins del poble per a buscar el camí que ens portarà directe a la fàbrica de Biosca, després creuarem la carretera CV-620 per agarrar un altre camí que ja estaríem en Alfarrasí. Torne a parar ací per a replenar la botella d'aigua i ja esta tornada la farem, per dins d'Alfarrasí en l'Avinguda CV-620 i ja des de on ens hem desviat per a anar a Benisuera fins Montaverner no anem a parar.
Recomanació: Cuidau amb els cotxes en els trams de carretera que per esta zona de La Vall D'Albaida la majoría van apreseta i sense mirament.

PictographReligious site Altitude 741 ft

Convent del segle XIX que pròximament serà el nou ajuntament de Montaverner

PictographIntersection Altitude 729 ft

Aquest cartell correspon a la Ruta dels Poblets del Riu, però jo havia agafat un altre camí que era el que hem coneixia per a anar a Bellús.

PictographCastle Altitude 701 ft

Castell defensiu del Regne Albaida contruït en el segle XIII després de la invasió cristiana de Bellús

PictographReligious site Altitude 718 ft

Monumental església situada al centre d'un poble fantasma

PictographReligious site Altitude 674 ft

Esglesia reconstruïda després de la venta del Balneari de Bellús

Embassament situat al nord de La Vall D'Albaida on dins de les aigües es troba en el que en els anys setanta es va convertir en el primer complex turístic de València i es va situar per darrere de Benidorm, al ranking de turistes.