Montau (100 cims) i Puig de la Mola (100 cims i Sostre Comarcal del Garraf)

Photo ofMontau (100 cims) i Puig de la Mola (100 cims i Sostre Comarcal del Garraf) Photo ofMontau (100 cims) i Puig de la Mola (100 cims i Sostre Comarcal del Garraf) Photo ofMontau (100 cims) i Puig de la Mola (100 cims i Sostre Comarcal del Garraf)

February 7, 2022
February 2022

•   4.7 1 review

near El Hospital, Catalunya (España)

Sortim de la pedrera Ciaries, SA. al Km 16 de la ctra. C-535, direccio al Montau. Passem pel Puig i pou de l'Antiga i el coll de Llevensons. D'aqui ja podem veure el cim del Montau que coronem uns metres mes endavant. Baixem desfen cami fins la pedrera. Travessem la C-535 i per una pista enllaçem amb el GR-92.3 direccio a la masia abandonada dels Casals. Aqui podem contemplar el pou d'aigua i el de glas. Mes endavant el cami es fa mes estret i enfila cap el cim. Passem pel Serradet dels Joncs. Arribem a una pista que puja d'Olesa de les Bonesvalls i la seguin fins arribar al cim. Tornem desfen cami fins la pedrera.

PictographRuins Altitude 1,429 ft

Montau

Pou i Puig de l'Antiga

PictographRuins Altitude 1,087 ft

Photo ofPou d'aigua, pou de glaç i masia dels Casals Photo ofPou d'aigua, pou de glaç i masia dels Casals Photo ofPou d'aigua, pou de glaç i masia dels Casals

Pou d'aigua, pou de glaç i masia dels Casals

• Photo of Toni Sanz (asanzasa)
    Toni Sanz (asanzasa) Apr 10, 2022

Excursió completa i amb bones vistes. Pujada al Montau de fort pendent però fàcil. Ascensió al Puig de la Mola més bonica paisatjísticament i divertida pels corriols. Gràcies per compartir.