Montanejos-Senda de los estrechos

March 6, 2021
March 2021

near Montanejos, Valencia (España)

Montanejos-Senda de los estrechos.
"Deixem el cotxe en l'aparcament del poliesportiu i pugem una rampa on indica el camí cap a la ruta, a mà esquerra està la senda que s'ha de seguir senyalitzat per les corresponents marques, seguir recte per este camí fins una desviació a la dreta marcada però difícil de veure, seguim esta senda fins a arribar en aproximadament 1km a un camí asfaltat, a l'arribar al camí asfaltat seguir-ho girant a mà esquerra seguir el camí fins passats uns 2 km que cal pujar una xicoteta rampa senyalitzada i girar a la dreta, seguir este camí i uns metres cap avant girar cap a l'esquerra, cal seguir este camí ja fins a arribar baix vorejant el riu fins a arribar a un pont i les coves, seguit este camí s'arriba a la presa per la qual cau molta aigua i cal creuar-la, capbussó segur, al creuar la presa s'acaba el recorregut, vam tornar cap al pàrquing per la carretera direcció Montanejos. Ruta agradable de fer i camí bé señalitzat. Portar-se roba de recanvi.
Vam menjar en el poliesportiu que hi ha merenders.
Per el camí vam trobar un burro i unes cabres.

Dejamos el coche en el aparcamiento del polideportivo y subimos una rampa donde indica el camino hacia la ruta, a mano izquierda está el sendero a seguir señalizado por las correspondientes marcas, seguir recto por este camino hasta una desviación a la derecha marcada pero difícil de ver, seguimos este sendero hasta llegar en aproximadamente 1km a un camino asfaltado, al llegar al camino asfaltado seguirlo girando a mano izquierda seguir el camino hasta pasados unos 2 km que hay que subir una pequeña rampa señalizada y girar a la derecha, seguir este camino y unos metros hacia delante girar hacia la izquierda, hay que seguir este camino ya hasta llegar abajo bordeando el río hasta llegar a un puente y las cuevas, seguido este camino se llega a la presa por la que cae mucha agua y hay que cruzarla, chapuzon seguro, al cruzar la presa se acaba el recorrido, volvimos hacia el parking por la carretera dirección Montanejos.
Ruta agradable de hacer y camino bien señalizado, llevarse ropa de recambio.
Comimos en el polideportivo, cuenta con varios merenderos.
Por el camino vimos un burro y unas cabras.