MONTALBÁ - ROC DE SANT SALVADOR - ROC DE FRAUSA - MONTALBÁ ( El Vallespir )

Photo ofMONTALBÁ - ROC DE SANT SALVADOR - ROC DE FRAUSA - MONTALBÁ ( El Vallespir ) Photo ofMONTALBÁ - ROC DE SANT SALVADOR - ROC DE FRAUSA - MONTALBÁ ( El Vallespir ) Photo ofMONTALBÁ - ROC DE SANT SALVADOR - ROC DE FRAUSA - MONTALBÁ ( El Vallespir )

May 20, 2017
May 2017

near Montalbà, Occitanie (France)

Arribada al petit Nucli de Montalbá , des d'el poble d'Amelie les Bains.
Sortim de Montalbá i agafem el GR - 10 que surt de darrera la font muntanya amunt , continuem planejant i pujant passant per una bonica Castanyeda fins deixar el GR - 10 aprop del caire de la muntanya i continuem el camí seguint ara unes marques de color Blau.
Així arribelm al Roc de Sant Salvador , grimpem cap dalt del roc per una mena d'escalons refundits a la pared , la pujada normal , peró la baixada ( pel mateix lloc) , molt complicada i fins hi tot perillosa , si no ès te molt clar , millor no pujar.hi.
Continuem ara per un camí de baixada per les roques molt dret , fins que arribem al coll Cerdá.
A partir d'aquí tornem trobar les marques blanques i vermelles del GR - 10 , i que per una Fageda ens porten a una Cruilla de camins , agafem el de pujada que ens portará a dalt del Roc de Frausa , (o de França) aquí repostem forces .
Un cop refets desfem el camí fins la Cruilla , agafem el GR - 10 pel camí de baixada , en un punt del camí , deixem el GR - 10 per seguir unes marques grogues fins a sortir a la Ctra. asfaltada que ens duu al nucli de Montalbá i al Punt de Sortida.