Mont-roig del Camp a l'ermita de Mare de Deu de la Roca

Photo ofMont-roig del Camp a l'ermita de  Mare de Deu de la Roca Photo ofMont-roig del Camp a l'ermita de  Mare de Deu de la Roca Photo ofMont-roig del Camp a l'ermita de  Mare de Deu de la Roca

February 15, 2015
February 2015

near Montroig, Catalunya (España)

El track el fem de pujada ja que la baixada la farem pel mateix lloc.
Sortim del aparcament del Cap de Mont-roig del Cap.
Iniciem la pujada reseguint marques de GR però després ja agafem les grogues del senders.

Pasem per camps d'oliveres i al final cap els 2,5 km tobem un cami final rodejat de Figues de Moro. L'ermita de la Mare de Deu de la Roca es mira a nosaltres en les alçades. Admirem les parets vermelles foradades de la montanya.

entrem dins i seguidament continuem l'última pujada per el seu interior per arrivar a les ruines de l'ermita de Sant Ramón de Penyafort (unes cadires i una imatge en el seu interor).
A parti d'aci i per fer mes llagar la caminata podeu fer una volta circular seguint el sender dels carlins (hora aproximada). després un descans e iniciem el descens cal Mont-Roig pel mateix cami de pujada fins arriba al Parking del Cap.
Una bonica i cultural volta disfrutant de la montanya amb les seves coves, ermites i baumes ...

PictographCar park Altitude 512 ft

Parking.

PictographPhoto Altitude 607 ft

Ruta Miro

PictographIntersection Altitude 633 ft

Desvio esquerra

Poste

Poste n 9 ruta Miro

Ermita m d deu d la roca

Ermita

• Photo of joanmolamolt
    joanmolamolt Feb 16, 2015

Un entorn molt bonic i peculiar. Unes fotos molt bones