Photo ofMont-Caro. Refugi Caro UEC. Territori Panxampla ruta nº 10. Cova Cambra i la Cova del Rastre. Photo ofMont-Caro. Refugi Caro UEC. Territori Panxampla ruta nº 10. Cova Cambra i la Cova del Rastre. Photo ofMont-Caro. Refugi Caro UEC. Territori Panxampla ruta nº 10. Cova Cambra i la Cova del Rastre.

November 12, 2019
November 2019

•   4.3 1 review

near Alfara de Carles, Catalunya (España)

Ruta circular per visitar la Cova Cambra i la Cova del Rastre. 16 kms de recorregut on fem ascenció a la mola de Catí per visitar les coves i baixem en direcció al Refugi. Recomanem que us informeu al Refugi sobre la ruta (a Josep) per a què no us pergueu res sobre les coves. Portar uns bons frontals és essencial per poder vore molt bé les cavitats.

• Photo of natalia nicolau
    natalia nicolau Aug 24, 2021

La ruta està perfectament ubicada i l’entorn molt espectacular pels canvis de desnivell en pocs quilòmetres. Tot i que algun tros s’ha de fer per pista, la part que transcorre pels corriols és molt divertida. No hem trobat punts d’aigua durant la ruta