Monpazier Dordogne Frankrijk op 20 apr. 2023

Photo ofMonpazier Dordogne Frankrijk op 20 apr. 2023 Photo ofMonpazier Dordogne Frankrijk op 20 apr. 2023 Photo ofMonpazier Dordogne Frankrijk op 20 apr. 2023

April 20, 2023
April 2023

near Monpazier, Nouvelle-Aquitaine (France)

Tijdsduur exclusief pauzes 3 uur.

De wandeling start in het pittoreske dorpje Monpazier.

Je wandelt afwisselend over wegen, brede paden en bospaadjes. Langs weides en door de bossen. Dit zijn vnl loofbomen en af en toe wat naaldbomen.

Een klein stukje over een wat drukkere asfaltweg en we hadden een stukje waar we door het ondiepe water moesten oversteken.

Verder voorjaarsbloemen, ontluikende varens en vlinders. Wij kwamen ook reeën tegen.

Het is een gemiddelde wandeling met wat stijgen en dalen erin.

Bij start/eindpunt is er meer dan voldoende horeca aanwezig en ook een supermarktje.

Wij vinden het leuk als je de wandeling voorziet van een beoordeling en/of als je wijzigingen en/of aanvullingen doorgeeft.

Mocht je vaker in onze "voetsporen" willen treden, kies er dan voor om ons te volgen!

Wij wensen je een fijne wandeling.