Monopetra 46 ~Kırklareli~ Mottosu: Gazellerin Hışırtısı

Photo ofMonopetra 46 ~Kırklareli~ Mottosu: Gazellerin Hışırtısı Photo ofMonopetra 46 ~Kırklareli~ Mottosu: Gazellerin Hışırtısı Photo ofMonopetra 46 ~Kırklareli~ Mottosu: Gazellerin Hışırtısı

April 30, 2023
April 2023

near Demirköy, Kırklareli (Türkiye)

Yürüyüşün Adı: Monopetra 46
Mottosu: Gazellerin Hışırtı

Kırklareli Demirköy'den başladığımız yürüyüşümüzü Cehennem Şelale'lerinde bitirdik. Rotamızın başında 1 km kadar bir yamaç çıktık. Yüzde 80'e yakın bir eğim ve ardından yaban otlarıyla kapalı arazinin içinden geçerek çıktığımız kadar bir eğim aşağı indik. Dere yatağından belli bir süre ilerledik. Artık dere sarp kayalıklara evrildi ve biz tekrar yamaç yukarı devam ettik. Burada Monopetra Kayalıklarına kadar devam eden 10 km rotada boyumuz kadar cangıla girmek zorunda kaldık. Tabi bu cangıl sürekliliği olan bir şey değildi ama yer yer zorlamaya ve geçilmesi zor bir hal almaya başladı. Kayalıkların ardından Cehennem Şelale'lerine kadar yolda devam ettik. Yol boyu dere akıyor arasıra deraye ayaklarımızı sokuyorduk. Nihayetinde güzel bir rota oldu ama mevsimsel bitki örtüsü önem arz ediyor.