ΜΟΝΟΠΑΤΙ ΡΥΜΗΣ

March 1, 2015
March 2015

near Kióstra Mahalé, East Macedonia and Thrace (Greece)

Εύκολη διαδρομή για παιδιά και μεγάλους.
Φτάνουμε στη Ρύμη (Νομός Ξάνθης) από το χωριό Φίλια.
Αρχή της διαδρομής. Κατηφορίζουμε από το χωματόδρομο και φτάνουμε μέσα από τα περιβόλια κάτω στο ρέμα. Το μονοπάτι είναι σε πολλά σημεία λιθόστρωτο. Η διαδρομή είναι πολύ όμορφη. Μπορούμε να δούμε αρκετούς καταράκτες. Υπάρχουν αρκετές βρύσες με πόσιμο νερό. Είναι περίπου 5,5 χιλόμετρα μόνο να πας.

Αρχή της πορείας. Ξεκινάμε παίρνοντας τον χωματόδρομο στα δεξιά μας.

Κατηφορίζοντας στο ρέμα

Όταν φτάσουμε στη διασταύρωση (πρώτη φώτο) παίρνουμε το δεξί μονοπάτι και κατηφορίζουμε μέσα από τα περιβόλια. Όταν φτάσουμε στη σημείο (δεύτερη φώτο) προχωρούμε προς τα πρώτα βράχια και δεξιά κάτω και από κει ακολουθούμε το μονοπάτι (τρίτη φώτο) το οποίο μας βγάζει κάτω στο ρέμα (τέταρτη φώτο). Σε αυτό το σημείο ενώνεται και το μονοπάτι που έρχεται από τα Σήμαντρα.

Βρύση

Σε όλη τη διαδρομή υπάρχουν βρύσες με νερό.

Διασταύρωση με παλιό μονοπάτι

Στη διασταύρωση (πρώτη φώτο) με άλλο μονοπάτι που κατεβαίνει (δεύτερη φώτο), εμείς συνεχίζουμε να ακολουθούμε το δεξί, δίπλα στο ρέμα.

Εδώ το μονοπάτι περνάει δίπλα από το δρόμο.

Το μονοπάτι συνεχίζει παράλληλα με το δρόμο. Σε κάποιο σημείο, κάποιος το έκοψε στη μέση τοποθετώντας περίφραξη και το έκανε χωράφι. Αναγκαστικά κατεβαίνουμε στο ρέμα και για 50 μέτρα περπατάμε προσεκτικά δίπλα στην περίφραξη μέχρι να ξαναβγούμε πάλι στο μονοπάτι. Η πορεία σταματάει πιο κάτω στη διασταύρωση του δρόμου για τα διπλανά χωριά. Το παλιό μονοπάτι συνέχιζε προς αυτά.