Μονοπάτι προς πηγή Κρυονέρι, Φλώρος, Ποριά, Σταυρός, Παλιόκαστρο, Γάβρος

Photo ofΜονοπάτι προς πηγή Κρυονέρι, Φλώρος, Ποριά, Σταυρός, Παλιόκαστρο, Γάβρος Photo ofΜονοπάτι προς πηγή Κρυονέρι, Φλώρος, Ποριά, Σταυρός, Παλιόκαστρο, Γάβρος Photo ofΜονοπάτι προς πηγή Κρυονέρι, Φλώρος, Ποριά, Σταυρός, Παλιόκαστρο, Γάβρος

August 31, 2022
August 2022

near Gávros, Thessaly (Greece)

Μονοπάτι προς Κρυονέρι, Φλώρος, Ποριά, Σταυρός, πηγή Παλιόκαστρο, Γάβρος

PictographTree Altitude 2,374 ft

Πηγή Παλιόκαστρο

• giannis hiker Jun 14, 2023

Δύσκολα ακολουθείται λόγω βλάστησης το καταγεγραμμένο μονοπάτι,χωρίς κίνδυνο βέβαια να κάναμε 14 Ιούνη και στον χωματόδρομο για γαύρο βρήκαμε πρόβατα με 5~6 τσοπανόσκυλα που με το ζόρι πειθαρχησαν στον τσοπάνη.

Kate J. Jun 14, 2023

Δυστυχώς κανένα μονοπάτι δεν είναι σηματοδοτημένο στο χωριό... Στο google maps έχουμε προσθέσει pin το The Unknown Meteora. Όποιος ενδιαφέρεται να κάνει εξόρμηση στην περιοχή επικοινωνεί μαζί μας ώστε να τους ξεναγήσουμε στα άγνωστα μονοπάτια

• giannis hiker Jun 14, 2023

Επειδή έτυχε και βρέθηκα στην περιοχή,θέλησα να το δω.,Με μια στοιχειώδη σύμβαση θα ήταν πολύ πινελιές αρκούν.

Ο αυτόματος διορθωτής κάνει ότι θελει

Kate J. Jun 14, 2023

Είναι στο πρόγραμμα η σηματοδότηση των μονοπατιών 🙂... Προσπαθούμε με όποιον τρόπο μπορούμε να βοηθήσουμε και να καθοδηγήσουμε. 2-3 άτομα δεν προλαβαίνουν να κάνουν και πολλά σε ένα τόσο αχανής μέρος με πάνω από 10 μονοπάτια και εναλλακτικές διαδρομές!

Επίσης, αν μένετε Θεσσαλία ή είστε σχετικά κοντά στην περιοχή, υπάρχει και σελίδα στο Facebook Τα Άγνωστα Μετέωρα όπου διοργανώνουμε πεζοπορίες αρκετά συχνά! Οπότε αν θέλετε να δείτε το μέρος ξανά είναι προτιμότερο να έρθετε μαζί μας όλοι μαζί (είναι δωρεάν) για περισσότερη ασφάλεια!

• giannis hiker Jun 14, 2023

Συμφωνώ,αν μέχρι την Κυριακή θελήσετε βοήθεια για σηματοδότηση,πολύ ευχαρίστως.

Kate J. Jun 14, 2023

Ευχαριστούμε για την κατανόηση! Θα λάβουμε υπόψη μας τις παρατηρήσεις και τα σχόλια. Αν και για τα τσοπανόσκυλα δεν μπορούμε να κάνουμε και πολλά...