Μονοπατι Αμαραντου the Lost Trail of Gamila

Photo ofΜονοπατι Αμαραντου the Lost Trail of Gamila Photo ofΜονοπατι Αμαραντου the Lost Trail of Gamila Photo ofΜονοπατι Αμαραντου the Lost Trail of Gamila

Experts only
20412
December 8, 2018
August 2017

near Kónitsa, Epirus (Greece)

Η κρυμμένη πλευρά της Γκαμήλας
Σημείο εκκίνησης το Γεφύρι της Κόνιτσας ανηφορίζουμε από το παλιό μονοπάτι για τη Μονή Στομίου.Περνάμε τη Δέση και παίρνουμε το μονοπάτι για το Καλογερικό.Μόλις φτάσουμε στο τέλος της μεγάλης δασικής ανηφόρας στην κίτρινη πινακίδα που λέει Καλογερικό παίρνουμε πάλι κατεύθυνση δυτικά προς Λάπατο.Η πορεία απαιτεί gps.Κάποιοι ντόπιοι καθαρίζουν που και που το μονοπάτι αλλά σημάδια δεν υπάρχουν.Περνάμε την πρώτη επικίνδυνη σάρα.Μεγάλη προσοχή στις πτώσεις από μεγάλες πέτρες.Στο δεύτερο επικίνδυνο πέρασμα καλό θα ήταν να έχουμε σχοινί μαζί μας.Στο τέλος της διαδρομής θα βρούμε την αρχή του μονοπατιού της Νταβάλιστας για να επιστρέψουμε στη βάση μας

• Photo of katvas
    katvas Jan 12, 2019

Πράγματι δύσκολη διαδρομή. Μπράβο. Πριν χρονια είχαμε σημαδέψει το μονοπάτι.

• Photo of Chris_Rizos
    Chris_Rizos Jan 12, 2019

Μπράβο για τη σηματοδότηση.Η διαδρομή είναι σπάνια και δεν είναι από τις κλασσικές της Γκαμήλας αλλά πανέμορφη και κάπου εκεί κρυμμένη πρέπει να είναι και η θρυλική Καλύβα της Γκαμήλας

• Photo of Stelios Der
    Stelios Der Oct 22, 2021

Έχουμε κάποια νεότερη πληροφορία σχετικά με την κατάσταση του μονοπατιού? Τελευταία καταγραφή που βλέπω είναι το 2020 στο apeirosgaia στο οποίο αναφέρεται ότι είχε καταστραφεί τμήμα του μονοπατιού και πλέον ήταν απροσπέλαστο.

• Photo of Chris_Rizos
    Chris_Rizos Oct 22, 2021

Προ καραντίνας το 2019 είχε ανοιχτεί καθαριστεί και σηματοδοτηθεί από τους Κονιτσιώτες το μονοπάτι γιατί στη διαδρομή του έγινε ο Εύαθλος 2019.Έπειτα όμως πέρασαν 2 χρόνια και 2 χειμώνες χωρίς να γίνει απολύτως τίποτε οπότε το μονοπάτι έκλεισε

• Photo of Stelios Der
    Stelios Der Oct 22, 2021

Η ερώτηση δεν αφορά την βλάστηση ή το ίχνος του μονοπατιού αλλά την ολική καθίζηση κομματιού μετά την τελευταία ρεματιά: https://apeirosgaia.wordpress.com/2020/07/17/μονοπάτι-αμάραντου-μια-ανεπιτυχή-διά/

Φαντάζομαι ότι αν το μονοπάτι έμεινε στο τίποτα (απόσυντήρηση και κίνηση) τα τελευταία 2 χρόνια, τότε και το σημείο αυτό είναι ακόμα προβληματικό.

• ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΜΠΕΚΟΣ Oct 8, 2023

Το μονοπάτι υπάρχει, το διασχίσαμε χτες 7/10/2023. Σίγουρα είναι δύσκολο, επικίνδυνο και σε κάποια σημεία είναι εύκολο να το χάσεις. Το σημείο στο οποίο σταμάτησαν τα άτομα που το περιγράφουν στο apeirosgaia είναι εδώ και πολλά χρόνια έτσι, δεν έχει υποστεί καθίζηση όπως περιγράφουν. Αν το βλέπεις από απέναντι φαίνεται απροσπέλαστο αλλά αν το πλησιάσεις πολύ κοντά του βλέπεις ότι περνιέται. Επίσης, ο αγώνας Εύαθλος 2019 δεν πέρασε από εκεί!!