ΑΝΑΒΑΣΗ ΚΟΡΥΦΗ ΠΕΤΡΑ-ΚΟΡΥΦΗ ΠΙΝΤΙΖΑ-ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΑΣΙΝΟ ΜΟΝΟΠΑΤΙ

Photo ofΑΝΑΒΑΣΗ ΚΟΡΥΦΗ ΠΕΤΡΑ-ΚΟΡΥΦΗ ΠΙΝΤΙΖΑ-ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΑΣΙΝΟ ΜΟΝΟΠΑΤΙ Photo ofΑΝΑΒΑΣΗ ΚΟΡΥΦΗ ΠΕΤΡΑ-ΚΟΡΥΦΗ ΠΙΝΤΙΖΑ-ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΑΣΙΝΟ ΜΟΝΟΠΑΤΙ Photo ofΑΝΑΒΑΣΗ ΚΟΡΥΦΗ ΠΕΤΡΑ-ΚΟΡΥΦΗ ΠΙΝΤΙΖΑ-ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΑΣΙΝΟ ΜΟΝΟΠΑΤΙ

1914
July 19, 2022
July 2022

near Moní Osíou Patapíou, Peloponnese (Greece)

H πορεία ξεκίνησε μία δεξιά στροφή πρίν να φτάσουμε στον Όσιο Πατάπιο, μέσω χωματόδρομου πήγαμε έως κάποιο σημείο, και στην διασταύρωση δεξιά πρός πεδίο Αεροπτεριστών.
Συνεχίζοντας με τραβέρσες σε σημαδεμένο μονοπάτι ανηφορίζουμε περνώντας από βράχους με υπέροχη θέα πρός Λουτράκι, και Κορινθιακό, συναντάμε διασταύρωση με κίτρινο-κόκκινο χρώμα και πάμε αριστερά για κορυφή Πέτρα.
Εκεί πρέπει να αφήσουμε τα μπατόν γιατί απαιτείται και η βοήθεια των χεριών σε κάποια σημεία, κι αρκετή προσοχή γενικά, και ιδίως εάν έχει ριπές αέρα.
Η θέα είναι εξαιρετική, και αξίζει την προσπάθεια για ανάβαση.
Κατεβαίνοντας συνεχίζουμε ευθεία μπροστά σε σχέση με την ανάβαση και προσέχουμε γιατί τα σημάδια είναι πολύ αραιά, και δυσδιάκριτα.
Έτσι συνεχίζουμε και φτάνουμε μέχρι την ποτίστρα, που εμείς κάναμε αριστερά για κατάβαση( όποιος επιθυμεί κάνει δεξιά, και σε λίγο είναι στην κορυφή Πίντιζα)
Η διαδρομή συνεχίζει κατηφορική, και σε λίγο συναντάμε ένα πλάτωμα που πρέπει να προσέξουμε κι εδώ γιατί έχει λιγοστά σημάδια.
Μόλις περάσουμε κατεβαίνοντας τα σημάδια είναι πολλά, και το μονοπάτι ευδιάκριτο κι ευχάριστο έως το χωματόδρομο χαμηλα.
Εκεί κάνουμε αριστερά και σε ένα χιλιόμετρο περίπου συναντάμε την διαστάυρωση που ανεβήκαμε, ακόμη περίπου 2 χλμ. και είμαστε στο αυτόκίνητο.
Εδώ ξεχάστηκε ανοικτό το Jps κι έγραωε παραπάνω απόσταση που είναι στα 11.300μ.