← Part of Sant Cugat Collserola

November 18, 2011
November 2011

•   4.8 2 Reviews

near Sant Cugat del Vallès, Catalunya (España)

Del Monestir de Sant Cugat fins el Tibidabo, anada i tornada. Un dia de tardor desprès de unes fortes pluges. Erroniament el track comença en el Pi d'en Xandri, fins a Can Borrell vaig per la pista, desprès per un corriol pujo a la carena fins a Can Ribes. Cal travessar la carretera de la Rabassada i aviat ets al "cim" del Tibidabo per camins. La tornada des can Ribes,com que tot es molt moll i relliscòs, es per la pista asfaltada que passa per Can Puig (centre social) i arriba a Sant Medir.Des aqui tot per pista ampla fins Sant Cugat, passant altre cop per Can Borrell, el pi d'en Xandri, i disfrutant de la tardor en un dia nuvolat. Itinerari molt concorregut en caps de setmana (OJO amb les bicicletes en els corriols) pero molt solitari i agradable en dia feiner.

• Sergi E Jan 12, 2017

Ruta senzilla i fàcil de seguir.

• afausr Nov 19, 2022

Vaig utilitzar la ressenya per arribar, des del Tibidabo a Barcelona. Em va ser de gran utilitat