← Part of Sant Cugat Collserola

Monestir Sant Cugat turo Magarola (100 cims)

Photo ofMonestir Sant Cugat turo Magarola (100 cims) Photo ofMonestir Sant Cugat turo Magarola (100 cims) Photo ofMonestir Sant Cugat turo Magarola (100 cims)

July 15, 2014
July 2014

near Sant Cugat del Vallès, Catalunya (España)

Passeig per la serra de Collserola. Sortim del Monestir de Sant Cugat direcció el Pi d'en Xandri, es passa can Borrell i seguim per la pista cap a Sant Medir. En el trencall cap a mas Gener, enfilem el GR-6 en forta pujada per un camí fet malbé per la pluja i les bicicletes. Ja es troben indicacions del turó de la Magarola. L'unic lloc una mica confòs es arribant a una cruïla de pistes, cal seguir la mateixa direcció i buscar la carena. Per un trencall del GR-6 (que arriba al Laberint d'Horta) arribareu dalt el turó de la Magarola (es a la llista dels 100 cims) Te un vertex geodèsic i un mirador. la vista val la pena, doncs queda sobre la Vall d'Hebron i també es veu el Vallès. La tornada es per un baixant dolent i molt pendent fins a Sant Medir i cap a casa.
He posat moderat, pel mal estat dels camins, que ho desaconsella per persones poc avesades a la muntanya.