Μονή Φανερωμένης - Περγανταίικα - Θέση Σέλα

Photo ofΜονή Φανερωμένης - Περγανταίικα - Θέση Σέλα Photo ofΜονή Φανερωμένης - Περγανταίικα - Θέση Σέλα Photo ofΜονή Φανερωμένης - Περγανταίικα - Θέση Σέλα

October 22, 2023
October 2023

near Pergandaíika, Peloponnese (Greece)

Κοντά από τη Μονή Φανερωμένης, πήραμε το μονοπάτι που οδηγεί προς το εγκαταλελειμμένο χωριό Περγανταίικα, Ταϋγέτη και καταλήγει στο Μυστρά.
Αρκετά όμορφο μονοπάτι μόνο που θέλει λίγη προσοχή στη κατάβασή μας μέσα στη ρεματιά λόγω σαθρότητας του εδάφους. Στη συνέχεια ανεβαίνουμε προς το χωριό Περγανταίικα και κάνουμε μία στάση στην πλατεία του χωριού κάτω από τα πλατάνια και της καρυδιές για νερό.
Από αυτό το σημείο και μέχρι τη Θέση Σέλα πρέπει να είμαστε λίγο προσεκτικοί γιατί το μονοπάτι, λόγω αχρηστίας, δεν είναι ευδιάκριτο και οι σημάνσεις είναι περιορισμένες. Η ανάβαση γίνεται μέσα από θάμνους και καταλήγει στο υψηλότερο σημείο της διαδρομής στη Θέση Σέλα στα 1.120μ.
Από εκεί αν θέλουμε μπορούμε να κατηφορίσουμε προς Ταϋγέτη και Μυστρά.

Χώρος στάθμευσης και συνάντησης μονοπατιών