MΟΝΗ ΟΣΙΟΥ ΠΑΤΑΠΙΟΥ-ΚΙΤΡΙΝΟ-ΚΟΚΚΙΝΟ-ΠΡΑΣΙΝΟ ΜΟΝΟΠΑΤΙ

Photo ofMΟΝΗ ΟΣΙΟΥ ΠΑΤΑΠΙΟΥ-ΚΙΤΡΙΝΟ-ΚΟΚΚΙΝΟ-ΠΡΑΣΙΝΟ ΜΟΝΟΠΑΤΙ Photo ofMΟΝΗ ΟΣΙΟΥ ΠΑΤΑΠΙΟΥ-ΚΙΤΡΙΝΟ-ΚΟΚΚΙΝΟ-ΠΡΑΣΙΝΟ ΜΟΝΟΠΑΤΙ Photo ofMΟΝΗ ΟΣΙΟΥ ΠΑΤΑΠΙΟΥ-ΚΙΤΡΙΝΟ-ΚΟΚΚΙΝΟ-ΠΡΑΣΙΝΟ ΜΟΝΟΠΑΤΙ

February 1, 2022
February 2022

near Moní Osíou Patapíou, Peloponnese (Greece)

Με αφετηρία την μονη Οσιου Παταπίου αναβαση μεσω του κιτρινου μονοπατιού εως το μοναστηρι Αγ.Παυλου.
Στην συνεχεια παίρνουμε το κοκκινο-κιτρινο πηγαινοντας αριστερα με ενδιαμεση πορεία απο την κορυφη Πέτρα,προς κορυφη Πίντιζα.
Λιγο παραπανω συναντάμε το κόκκινο μονοπάτι που έρχεται απο την Πέτρα και το ακολουθουμε και λιγο πριν την κορυφή Πίντιζα συνεχιζουμε ευθεία με μικρές παρακαμψεις στην πορεια μας για αποφυγή στα πολλα χιόνια που συναντουσαμε στην διαδρομή.
Ανάβαση στην πετρινη κορυφή απέναντι απο Πίντιζα κι επιστροφή πάλι στο κόκκινο μονοπάτι,αλλα ηταν προτιμότερο η επιστροφή στο σημειο της αναβασης, κι οχι ετσι όπως πήγαμε γιατι ηταν πιο δύσβατο.
Συνεχεια επι του κόκκινου και σε λιγο φτανουμε στο Έλατο Βενιζέλου και συναντηση με το πράσινο μονοπατι και το ακολουθουμε προς Παλιοβούνα, αλλα η ποσοτητα του χιονιού μεγάλη μεχρι το γονατο σε πολλά σημεία, και χωρις αναλογο εξοπλισμό αναγκαστηκαμε να επιστρεψουμε και μεσω του κοκκινου μονοπατιού να συναντησουμε το κιτρινο κατω απο Πίντιζα, κι ακολουθωντας το επιστροφή προς Αγ.Παυλο που κι εδώ ηταν πολύ το χιόνι.
Στην συνεχεια καθοδο προς Οσιο Παταπιο μέσω κλασικού κιτρινου μονοπατιού.