μονη κλειστων-φρουριο φυλης-πηγη φυλης-ΑΓ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ-στρατι-μονη κλειστων

October 20, 2017
October 2017

•   1 2 Reviews

near Moní Koimíseos Theotókou Kleistón, Attica (Greece)

κυκλικη διαδρομη ,ξεκινωντας απο μονη κλειστων,σε αρχαιο φρουριο φυλης ,μετα στο εκκλησακι της αγιας παρασκευης-πηγη φυλης-μονοπατι στρατι και πισω σε μονη κλειστων..απο το 6 μεχρι να βγουμε στο χωματοδρομο στο 6.4,δυσκολευτηκαμε,δεν ειχε καλο ανοιγμα,θελει προσοχη αυτο το κομματι,ειχαμε σκοπο να φτασουμε μετα την πηγη στο παρατηρητηριο που εχει[στο χαρτη αναγραφεται σαν βουνο φυλης],αλλα δεν θυμομουν ακριβως το σημειο που ειχα παρεκλινει παλαιοτερα και ειχε καθαρο περασμα.για να φτασουμε εκει,ετσι παρεκλιναμε,βγαινοντας στο χωματοδρομο..στο 6.7 πηραμε παλιο μονοπατι με αχνη σημανση..μεχρι το 7.3,μετα φτασαμε σε χωματοδρομο και ακολουθησαμε καθαρο περασμα μεχρι το 7.8,οπου πεσαμε στον ιδιο χωματοδρομο και τον κοψαμε καθετα για να βγουμε μετα απο 1 χιλιομετρο περιπου στο μονοπατι,που βγαζει στο σπηλαιο πανος,ειτε στη μονη κλειστων,εμεις κατευθυνθηκαμε προς τη μονη για να συμπληρωσουμε την κυκλικη διαδρομη μας..

PictographCastle Altitude 2,212 ft

ΦΡΟΥΡΙΟ

ΑΓ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

ΠΗΓΗ φυλης

ΜΟΝΟΠΑΤΙ

• Photo of ioannis georgiadis
    ioannis georgiadis Jan 30, 2021

Είναι μια διαδρομη με πολυ κακη σηματοδότηση και σε κάποια σημεία με πολλα πεσμένα δέντρα, οπότε γίνεται παράλληλα και δύσβατη. Δε θα την προτείναμε, εν αντίθεση καλυτερα να την αποφεύγετε.....!!!

Don't take this path...unfortunately is totally wrong!!

• Christos Axarlis Feb 2, 2021

We tried following the trail but it is not there.
    Avoid following this route.