Mollerussa - Sant Miquel de les Borgetes - Mollerussa

Photo ofMollerussa - Sant Miquel de les Borgetes - Mollerussa Photo ofMollerussa - Sant Miquel de les Borgetes - Mollerussa Photo ofMollerussa - Sant Miquel de les Borgetes - Mollerussa

September 10, 2014
September 2014

near Mollerussa, Catalunya (España)

La ruta comença a la plaça de la Masia de Mollerussa. Des d'ella enfilem cap al carrer de Sant Antoni i el de la Central UA-7 per a aplegar al camí d'Arbeca. Ens incorporem a ell i, sense abandonar-lo en cap moment, fem cap a la capella de Sant Miquel de les Borgetes. Aquest temple és l'única resta supervivent de l'antic poble de les Borgetes de Salena, del que hui en dia queda ben poc. Ja ens trobem dins el terme d'Arbeca, en la comarca de les Garrigues.
Deixem enrere Sant Miquel de les Borgetes i ens dirigim cap a l'Aixaragall, buscant la Vallderasca i el camí de Mollerussa a Belianes. Ens incorporem a ell i ja no l'abandonem fins a arribar al nucli urbà de la capital del Pla d'Urgell. Pel carrer de Belianes i el dels Dardanels, tornem a la plaça de la Masia, des d'on havíem eixit un parell d'horetes abans.