Molinos dei río Aguas- Mirador al río Aguas- Nacimiento

Photo ofMolinos dei río Aguas- Mirador al río Aguas- Nacimiento Photo ofMolinos dei río Aguas- Mirador al río Aguas- Nacimiento Photo ofMolinos dei río Aguas- Mirador al río Aguas- Nacimiento

47 minutes
March 11, 2024
March 2024

near El Río de Aguas, Andalucía (España)

Inici del recorregut a l’entrada del poble Los Molinos del río Aguas on es deixa el cotxe. Aquest poble agafa l’aigua del riu, la llum de l’energia solar i conrea els seus propis aliments.
Es baixa uns metres per la carretera i es passa entre les cases del poble i s’arriba a una cruïlla on hi ha la Pita Escuela. Es gira a l’esquerra fins sortir a la zona d’horts. Més endavant es camina al costat d’una sèquia i s’arriba a un mirador, amb un rètol informatiu, on es pot contemplar el congost del riu Aguas, ple de vegetació entre un caos de roques.
Després del mirador ve una zona de canyes i joncs que es creua per un passadís fet amb taulons de fusta, com una passarel•la. El sender passa per un túnel que formen dues grans roques recolzades entre sí. Es continua pujant i s’arriba al rètol on hi posa Nacimiento. Es torna per l’altre costat fins enllaçar amb el sender d’anada.
Com indica el rètol del Nacimiento, si es segueix es pot arribar a Sorbas en unes dues hores.