Mokro - Donja Ljubuca - Neretva - Ocrkavlje

Photo ofMokro - Donja Ljubuca - Neretva - Ocrkavlje Photo ofMokro - Donja Ljubuca - Neretva - Ocrkavlje Photo ofMokro - Donja Ljubuca - Neretva - Ocrkavlje

December 18, 2016
December 2016

near Mokro, Federation of Bosnia and Herzegovina (Босния һәм Герцеговина)

Sa "magistrale" Glavaticevo - Kalinovik skrenuti desno kod table "Mokro". Nakon par stotina m parakirati. Dalje nastaviti putem (na prvom skretanju desno) i kod izvora Grabovik ima ulaz na dobru konjsku stazu koja vodi ka zaseoku rogojuše i dalje na Donjoj Ljubuči. Od D.LJ. opet dobra staza vodi dolje ka Neretvi. Od Neretve ubodete stazu i odmah iznad je Donje Ocrkavlje. Nakon par stotina metara, mozda i kilometar puta, ostro desno se odvaja konjska staza zua selo Modran. Ispocetka je staza odlicna, ali samo do livade. Dalje je na mjestima prilicno zarasla, iako vidljiva. Ne preporucujem ovuda ici kad sve zazeleni, je je to doslovno dzungla u kojoj ne vidite jeste li posli ili dosli. Od sela Modran prvo na put, pa lijevo na stazu itd. itd. uostalom sve se vidi na tracku.