Mochos – Malia

August 18, 2016
August 2016

•   4.8 2 Reviews

near Mokhós, Crete (Greece)

Μοχός – Μάλια
Η πορεία αρχίζει από τον οικισμό του Μοχού (υψ. 400μ.). Ακολουθώντας τον δρόμο που οδηγεί στο γήπεδο του Μοχού, φτάνουμε στην αρχή του μονοπατιού. Κατηφορίζουμε το λιθόστρωτο μονοπάτι, διασχίζουμε τη νέα Εθνική Οδό Ηρακλείου - Αγίου Νικολάου μέσω οδογέφυρας και καταλήγουμε έξω από τον οικισμό των Μαλίων, όπου τελειώνει το μονοπάτι (υψ. 75 μ.)

Σήμανση διαδρομής: μπλε κύκλος
Απόσταση: 4,3 χλμ
Διάρκεια: 2,0 ώρες
Βαθμός δυσκολίας: 1
Προτεινόμενη περίοδος: όλο τον χρόνο
Χωριά που συναντάμε: Μοχός, Μάλια

Mochos – Malia

The route starts from Mochos (alt. 400m.). We reach the football field of Mochos and find the beginning of the path. We descend the stone path until we reach the high way Heraklion – Agios Nikolaos where we cross over the bridge and we end outside Malia (alt. 75m.).

Distance: 4.3 Km
Finishing point: Malia

• Photo of gpaximad
    gpaximad Apr 6, 2019

Το παλιό μονοπάτι που συνέδεε τα Μάλια με το Μοχό. Σώζεται σε αρκετά καλή κατάσταση, σε σημείο που εκπλήσσει. Ωστόσο ο Δήμος μπορεί να επιδιορθώσει με μικρό κόστος ορισμένα τμήματα που έχουν υποστεί τη φθορά του χρόνου. Πολύ όμορφη και η θέα ιδίως στην κάθοδο.

• stellan8 Aug 29, 2022

Υπέροχο μονοπάτι με πολύ ωραία θέα. Όταν φτάσαμε πάνω από την Εθνική Οδό δυσκολευτηκαμε να βρούμε το δρόμο προς τον οικισμο γιατί δεν υπήρχε κάποια σήμανση.

• Photo of Felis Alpina
    Felis Alpina Sep 21, 2023

It's a beautiful track, albeit quite steep at times after having crossed the bridge. The reward is a spectacular view of the coastline. And if you make it to Mohos, well, you can have a cold beer and freshen up. :-)

Είναι μια όμορφη διαδρομή, αν και αρκετά απότομη κατά διαστήματα μετά τη διάσχιση της γέφυρας. Η ανταμοιβή είναι μια καταπληκτική θέα της ακτογραμμής. Και αν καταφέρετε να φτάσετε στο Μοχό, λοιπόν, μπορείτε να πιείτε μια κρύα μπύρα και να δροσιστείτε :-)