Mittenwald - Lautersee - Ferchensee 10 km

Photo ofMittenwald - Lautersee - Ferchensee 10 km Photo ofMittenwald - Lautersee - Ferchensee 10 km Photo ofMittenwald - Lautersee - Ferchensee 10 km

June 22, 2017
June 2017

near Mittenwald, Bayern (Deutschland)

16.06.2017. 1.Gün
Bavyera Eyaleti Mittenwald keşif yürüyüşleri; Mittenwald - Lautersee - Ferchensee 9 km

Yaklaşık ilk 3 km de 900 rakımdan 185 metre yükselerek Ferchensee,yi yukarıdan gören manzara eşliğinde 1085 metrede bulunan Ferchenseehöhe'ye çıkıyoruz . Ferchensee'ye inmeden tepeden Lautersee'ye giden soldaki patikaya giriyoruz. Lautersee kenarında cafesi ve pansiyonu bulunan durgun suyunda insanların yüzdüğü çok güzel bir göl. Almancada "see" göl demek. Lautersee etrafında bir tur atıp dönüş yoluna geçiyoruz.Kısa bir yürüyüşten sonra geliş yolunda tepeden gördüğümüz Ferchensee'nin kenarına geliyoruz. Burada da göle girenler var. İki adet cafe ve restaurantı olan pansiyon var.. Yapılaşmalar doğa ile o kadar uyumlu ki manzarayı tamamlıyor.Gölün kenarında ki şirin Maria Königin şapelinde soluklanıyor ve bir dere kenarından Mittenwald'e inişe geçiyoruz.Yaklaşık 100 metrelik yardan Mittenwald'in güzel manzarasını seyrederek inerken minik şelaleler bize eşlik ediyor.Bu rotanın en etkileyici bölümü bence bu son bölüm.